Ik heb daar ooit eens een luchtje besteld en alles ging goed. Binnen een paar dagen had ik het in huis.
Hoi, ik heb een vraagje over online lenzen bestellen. Welk merk ervaar jij het als beste? Ik heb vaker gekeken op deze site maar weet niet welke ik moet kiezen.
ik heb hier laatst ook besteld en had aangevinkt eenmalige machtiging, op het laatste bestelscherm zag je pas staan dat alle nieuwe klanten de eenmalige machtiging 2 weken duurde daar baalde ik dus echt van! :x
oh dat is wel minder missym! als ik er 2 weken op moest wachten dan zou ik mooi naar de drogist in de stad gaan. alleen ik woon in een dorp (we mogen onszelf stad noemen maar het is echt een durp!) en hier is in de drogist de voorraad echt heel beperkt, wat ik zoek is er nooit of moet besteld worden. ik heb inmiddels besteld en betaald via ideal, 3 december wordt het bezorgd, op zich is het tot nu toe inderdaad best vlot allemaal.
Hier al een aantal keer wat besteld bij hun en altijd prima gegaan. Behalve 1 keer iets minder , iets was niet op voorraad bleek later en ze hielden dus al 2 weken de rest van mijn bestelde spullen 'vast', om te wachten op dat ene product en het dan te versturen. Dus ik heb 2 weken gewacht, toen naar hun gebeld, een hele vriendelijke vrouw aan de telefoon die me precies kon vertellen wat er nu was waarom ik nog niets onvangen had, en toen heb ik dat product laten annuleren, mijn geld van dat product is terug gestort en mn pakketje had ik de volgende dag in huis. Maar bijv even een mailtje ofzo dat het niet voorradig was had fijner geweest ! Maar geloof dat het nu veranderd is, als iets niet voorradig is kan je het niet bestellen ! Liefs, Hanneke!