Hallo, Volgens de kraamzorg kan ik een doek neerleggen in het ledikantje of wiegje waar het hoofdje van de baby op komt te liggen. Zodat je niet bij elke spuugbeurt het hele bed moet verschonen. Maar wat voor n doek is daar dan t best voor? een hydrofiele luier of zo'n flannellen luier? Groetjes Debby
Ik ga daar hydrofiele luiers voor gebruiken. Heb een paar gekleurde gekocht voor bijv. in de box. Lijkt ook nog leuk!
Ik had bij mijn 2 dochters hydrofiele luiers. Ik vind dat je op de flanelle luiers zweet. Dus bij de derde ga ik ook weer Hydrofiele luiers gebruiken.
Ik heb (na tip vriendin) hydrofiele voor bedje/wandelwagen en zo, en flanellen voor in de box: daar ligt ze dan helemaal op en is net wat lekkerder warm. Dus het kan allebei
voor in t bedje heb ik hydrofiele luiers. Mijn dochter is nogal een draaikont en heeft al wat langere haartjes. Door t gedraai op een flanellen luier bleven er van die stofjes/ pluisjes in haar haar hangen die ik er niet meer uit kreeg dus heb ik die uit haar haartjes moeten knippen. Bij die hydro luiers dus geen last van
Hier ook hydrofiele luiers. Ik heb niet eens flanellen luiers, ik zou ook niet weten waar ik die voor moet gebruiken eigenlijk. Linda