Het zullen de hormonen wel zijn, maar ineens weer enorme twijfels over de naam en de tijd begint te dringen Wat vinden jullie van Thirza/Tirza? Ordinair, bekakt of neutraal? Vinden jullie het een tijdloze of een 'hype' naam? Standaardnaam of juist apart? Welke schrijfwijze is mooier? En wat vinden jullie leuker, Thirza/Tirza of Jeske (ja totaal anders)?
Tirza erg leuk!! Jeske vind ik persoonlijk minder. Moet gelijk aan jiskefet denken (ookal schrijf je dat anders)
Ik vind Thirza een tijdloze naam die wel volgens mij nu in is. Bij Jetske vind ik wel leuker dan Jeske
Ik vind Thirza een ‘harde’ naam, wel tijdloos overigens. Het is ook een Bijbels naam. Maar heb dus Jeske gestemd. Ik vind dat vrolijker ofzo...
Allebei niet mijn smaak. Thirza vind ik erg hard en Bijbels. Jeske vind ik gewoon niet mooi. Als ik moet kiezen, dan Thirza dus daar ook op gestemd.
Thirza vind ik een leuke naam! Associeer het wel met een stoere meid. Jeske vind ik niet leuk. Alsof er een T mist in Jetske.
Jeske!! Veel zachter. Lekker Hollands en makkelijk! Vind Thirza hard en kil, ken ook een paar honden en paarden die zo heten.
Allebei leuke namen. Inderdaad wel heel verschillende namen maar ik heb bij beide namen gewoon positieve associaties. Thirza een beetje hipper/ unieker (en zeker niet ordi, eerder netjes) en Jeske wat minder hip maar ook zeker niet ouderwets. Gewoon dus! Succes met kiezen. Ik moest nog denken aan: Benthe, Esra, Elin, Norah, Fiene, Feline, Kristi)
Thirza met -h-! Maar Jeske kan ook dus je kunt niet fout kiezen! Alleen Tirza vind ik dus obvious niet mooi haha Dat doet me teveel denken aan Tarzan op de één of andere manier Thirza is voor mij: Neutraal. Tijdloos. Niet standaard maar ook niet apart.