Waarschijnlijk vinden velen van jullie het geen meisjes naam maar ik vind hem erg stoer. Nu alleen nog het probleem hoe zouden jullie hem schrijven. Het gaat om de naam BAILEY. Die kan natuurlijk ook geschreven worden als baily of baylee.
baylee vind ik het mooist want bij bailey moet ik aan dat drankje denken en vind ik meer als dieren naam overkomen. Baylee vind ik wat stoerder lijken maar das mijn mening
Ik zou ook voor baylee kiezen om dezelfde reden als cherry blossom. Zag de namen ook in de namenlijst staan en vond hem wel apart. Leuke naam!
Ik vind het toch best leuk voor een meisje hoor, hoewel ik niet zo kapot ben van engelse namen. Ik zou het als Bailey schrijven.
Moet ook direct aan Bailey's denken. Zou dan ook Baylee schrijven denk ik.. Hoewel ik dan nog steeds aan Bailey's denk.. Hmm.
Ik denk ook gelijk aan het drankje en ik ken een hond die Bailey heet.. Sorry, ben er dus niet heel erg kapot van (maar gelukkig, smaken verschillen!). Misschien als je het anders schrijft idd.. Bailee staat wel stoer.
Misschien is de kleine wel verwekt na een glaasje Bailey's... je kent nooit de achterliggende gedachte hè? .... nee hoor meid, das een grapje natuurlijk. Ik zou de naam denk ik ook als Bailey schrijven. Ik vind hem eerlijk gezegd wel leuk, zeker als je bedenkt dat ik eigenlijk niet zo'n fan ben van buitenlandse namen. Succes met kiezen! Groetjes, Josien