6 weken lege vruchtzak (Miskraam??) - geen zwangerschapsverschijnselen - help

Discussie in 'Miskraam' gestart door IngeK1986, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngeK1986

IngeK1986 Nieuw lid

11 jun 2015
    4
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dag Meiden,
    Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
    Ik heb 25 februari een miskraam gehad (2 vruchtjes) toen was ik al duizelig en moe voordat ik een test deed en had ik zoveel symptomen dat ik het meteen wist. Bij mijn 1e kindje ben ik ook heel erg ziek geweest en wist ik het ook al snel.

22 april jl. had ik hele hevige steken in mijn buik net alsof er wat los moest komen (zoals bij de miskraam) ik had verwacht dat ik ongesteld zou worden 26 april, maar werd dit niet (test gedaan, was een knaltest)
    29 mei, 30 mei en 1 juni had ik ineens wat bruinig slijmverlies en 1 stukje weefsel (net als na miskraam/bevalling).

Maandag a.s. bij de VK geweest omdat ik zo onzeker was, ze zag een vruchtzak zitten, maar deze was zo klein en er zat niets in…dat ik nog geen 6 weken zwanger kon zijn of het was niet goed. Nu moet ik dinsdag terug (volgens mijn telling 7 weken en 1 dag)

Ik voel mijzelf totaal niet zwanger, mijn baarmoeder groeit al en mijn borsten zijn wat voller en heb meer afscheiding, maar verder helemaal niks, niet moe, niet misselijk niet zoals bij mijn dochter of mijn miskraam.

Betekend dat dat ik ervan uit kan gaan dat het mis is? Of is er nog enige hoop.

Wie kan mij helpen of heeft hier ervaring mee.

Gr. Inge

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Tja, elke zwangerschap is anders, hoor soms vrouwen die een zwangerschap kotsmisselijk zijn en de zwangerschap erna totaal niet, zegt dus niks over het verloop van de zwangerschap. Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten, buik puilt iets uit door darmen, borsten niet kleiner geworden zoals met menstruatie maar ook niet echt groter en niet misselijk maar beetje weeeig. Ik bleek me ook een week verrekend te hebben met de echo, was dus niet 7+ nog wat maar 6+3 dagen.
    Zou gewoon vertrouwen hebben want een echo zo vroeg hoeft nog helemaal niks te zeggen.

3. IngeK1986

IngeK1986 Nieuw lid

11 jun 2015
    4
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dankjewel Fee90, in mijn omgeving hoor ik alleen maar mensen met klachten.
    Ga duimen en afwachten nu.
    Dank je!

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Toen ik allerlei klachten had kreeg ik een miskraam.. Deze zwangerschap vrij weinig klachten en alles gaat goed. Je weet het niet en kan er geen touw aan vast knopen.. Helaas kan je niks anders doen dan gewoon afwachten.

succes!

5. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Zwangerschapskwaaltjes zeggen helemaal niets!

Enigste wat bij mij anders ging was dat ik nooit in begin van de zwangerschap bruin- bloedverlies had. Toen ik zwanger bleek te zijn van een leeg vruchtzakje, had ik wel in week 6 bruin- bloedverlies.

Verder was ik alleen bij mijn eerste kind extreem misselijk en ziek. Maar bij alle andere (12x) begon de kwaaltjes rond week 8 een beetje op te treden. Huidige zwangerschap werd ik in week 14 licht misselijk en daarna niet meer.

Kans is groot dat je gewoon te vroeg was met de echo.

6. IngeK1986

IngeK1986 Nieuw lid

11 jun 2015
    4
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dankjewel voor jullie reacties, hopelijk was het vroeg!
    Dinsdag 12u weet ik het, hoop op goed nieuws.

Mn baarmoeder is echt al aan het groeien deze x ik hoop op een goede afloop.

Laat het dinsdag weten , dank je

gr inge

7. Dreamingbaby

Dreamingbaby Actief lid

7 mei 2012
    116
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Wat een onzekerheden he zo in het begin?!
    Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en heb met kleine 6 weken een vroege echo gehad.
    Toen was een vruchtje met goede hart actie te zien.
    Ik heb ook bijna geen kwaaltjes.
    Bij mijn dochter was ik erg misselijk en enorm zere borsten en krampjes en steekjes.
    Ik slaap nu alleen super slecht en heb gevoelige borsten en meer afscheiding .
    De dagelijkse dingen gaan gewoon door en heb soms niet eens het gevoel dat ik zwanger ben omdat ik niets voel.
    Dan denk ik van ohhhh zit het nog wel goed allemaal daarbinnen.

Killing de eerste paar weken😁

8. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    En meid weet je meer ?

Liefs

9. IngeK1986

IngeK1986 Nieuw lid

11 jun 2015
    4
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dag meiden!!

Ik ben inmiddels wel goed ziek geworden,dus ik was
    vanmiddag erg zenuwachtig!

Ik heb de echo gehad en er zit een kleintje 😊😀
    dolgelukkig natuurlijk er was al hartactie te zien 😀.
    6 weken en 2 dagen vandaag volgens de echo, mijn bloeding was toch een innesteling dan (een late).

Heel spannend, hopelijk gaat alles goed, dankjwel voor jullie reacties.

:) xxx

10. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Godzijdank gelukkig meid! Yeah

Deel Deze Pagina