Jizz voor een meid en volgens mij hebben de ouders geen idee wat de Engelse vertaling hiervan is.. 😑
Wacht even... Beschouw mijn reactie over Xess Xava maar als ongeschreven! Ik lees nu pas net het hele topic door.. En het kan dus blijkbaar ook veel erger! Wel smullen, zo'n topic. Ik bedoel, ieder z'n smaak hoor, maar er zijn ouders die denken echt totaal niet na!
vind de namen apart,, absoluut niet lelijk maar gewoon niet mijn ding, jongens ABE moest meteen denken aan aap,, STORM is niet zo mijn ding XESS ( wesley en yolanthe why?) meisjes: LENTE SUMMER DHIMPIE FOCKELINE nog nooit van gehoord( dance dance dance)
Xess is samengesteld uit de naam van Yolanthes zusje Xelly + de -s van de naam Wesley + de -s van Wesley's moeder Sylvia, daarom. Zijn tweede naam Xava is een afleiding van Xavier (Yolanthes vader) Niet dat ik de naam mooi vind, maar er zit wel een gedachte achter.
Heel Nederland struikelt al twee dagen over hoe je Xess Xava uitspreekt. Papa Wesley Sneijder geeft opheldering. De namen van zijn zoontje worden uitgesproken als Tjess Tjava, weet Shownieuws te melden bij monde van de voetballer.
Ik vind de uitspraak Tjess wel heel leuk en niets geks aan. Ken 2 jongetjes wiens naam zo uitgesproken worden.
Xess als Tjess uitspreken, komt dat nog ergens vandaan? Xess Xava vind ik echt lelijk, hoe kom je erop, maar had ook niet anders verwacht van hun eigenlijk.
Dan had ik m ook de naam tjess tjava gegeven. Beetje geval annemaria josephina en we noemen haar inge