dank jullie wel voor alle ideetjes er zitte leuke namen bij maar niet iets waar wij waauuuwwwhhh van zeggen.
ons zoontje heet enzo en als hij ooit een broertje mag krijgen word het dean! voor een meisje hebben we Yze of neeltje..! succes ermee want weet dat het moeilijk is. groetjes rensje
bij de naam Dylan vind ik bijvoorbeeld passen bij een meisje: Demi Caitlin Kiki Jessy Voor een jongen Jayden Jessy wel moeilijk zeg
raff joas diaz duuk fedde reno elias nio ries xan amarens amber donna elin jade jaira silje sienna misschien zit hier nog iets tussen ? gr anja
HIHI IK BEN EVEN BIJ JULLIE AAN HET SPEIKEN HOOR,ZOEK OOK NOG NAMEN!!! ik heb nu een kelly en een sterre .op sterre heb ik zoveel leuke reactie's gehad dat ik weer zoiets zoek! ik zal ook even wat namen op schrijven! aimee (spreek je echt als ij-mee) jammer dat die van m'n vriendin zo heet,anders had ik hem gedaan! Tara klinkt zo lief ,stoer ,en schattig ! rodhe (spreek je uit als (roo-dee) lenthe neomi en dan de jongens... brett vince miles rian rowan dion sil