hoi meiden, Mn schoonzusje is zwanger, volgens de NUB theorie wordt het een jongen. Nu komt het ze heeft wel een meisjesnaam maar geen jongensnaam. Haar eerste kindje heet J.aivy (komt niet vaak voor dus graag de .gebruiken ) dus daar moet het bij passen. Jullie nog ideeën?
Daney Cody Devin Ayden Brett Eloy Gianni Gyam Ivano Ivar Jason Jayden Nigel Kayden Lennox mika noah owen quinten Ryvano Sem Tyler Vince Xavi
Grappig hoe smaken verschillen, gezien de namen van jouw kids en de naam van je neefje. Hihi J.ai.vy en Delano J.ai.vy en Diego J.ai.vy en Danilo J.ai.vy en Elias J.ai.vy en Elijah J.ai.vy en Gianni J.ai.vy en Marley J.ai.vy en Morris J.ai.vy en Quinten J.ai.vy en Rayan J.ai.vy en Silvano J.ai.vy en Silvan J.ai.vy en Aiden J.ai.vy en Lennon J.ai.vy en Damian J.ai.vy en Benji J.ai.vy en Lucan J.ai.vy en Dean J.ai.vy en Joshua
De naam Jaivy ken ik al en ik vind het ook een hele mooie naam. Ze heeft dus een beetje dezelfde smaak als mij dus misschien vind ze deze wel leuk, Myro en Mayron?
Keje Kyo Dyvano Dylano Ravi Levai Mace Chano (je zegf sjanoo) Sanye (je zegt sanjee) Dyon Whyat Djint
Wauw wat leuk! Zal het topic even aan haar doosturen zie zelf al hele leuke voorbij komen! Bedankt allemaal! Nog meer reacties zijn altijd welkom