Aparte naam - reacties omgeving

Discussie in 'Babynamen' gestart door RoseMurphy, 18 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.146
    5.092
    113
    Ik herken dat wel, hoor! De meisjes van 'mijn generatie' blijf ik ook altijd volgen.
     
    Littlegirl1989, JosjeM en Soturi vinden dit leuk.
  2. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.755
    4.718
    113
    Vrouw
    Dat werkt ook echt op mijn allergie. De naam van mijn zoontje wordt ook vaak op zijn Hollands uitgesproken terwijl die versie niet eens bestaat haha, het is echt een Engelse naam.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  3. Charise

    Charise VIP lid

    9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    De namen staan in mijn handtekening.
    De naam van mijn zoon was 4x gegeven in t jaar voor hij geboren werd. Kregen er wel leuke reacties op.
    De naam van de jongste komt helemaal niet echt voor. Daar hebben we heel veel leuke reacties op gehad. En veel mensen die vroegen hoe we er op zijn gekomen enz.

    Maar hoe dan ook, ben zelf super blij met de namen en daar gaat het om toch.
    (had alleen achteraf toch andere 2e en 3e naam voor de jongste gekozen)
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.585
    11.151
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Denk dat iedereen het lekker zelf moet weten. Al zijn er wel namen waarbij ik me afvraag of je je kind er een plezier mee doet.

    ik vond het belangrijk dat zoon er zowel stratenmaker als bankdirecteur mee kan worden zonder uit de toon te vallen.

    Zal nooit negatief reageren naar iemand. Maar denk er dan wel het mijne van met een hele idiote naam.
     
  5. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Mijn zoon heeft niet zozeer een aparte naam die je nooit hoort.. Maar een naam die nú niet veel voor komt bij baby's en/of kinderen. Al vind ikzelf het wel een stoere, krachtige naam.
    Hij is naar zijn (helaas onverwacht overleden) opa vernoemd en we zijn er nog altijd trots op. Maar we hebben er eigenlijk alleen maar leuke reacties op gehad. :)
    Veel mensen vragen wel hoe we op die naam komen omdat je het niet veel meer hoort. Maar zodra ze de reden weten, vinden ze het des te mooier.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  6. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.377
    6.921
    113
    Vrouw
    Ik vind de namen van jouw kinderen echt zó mooi!! Sommige namen staan ook op mijn lijstje zelfs :)
     

Deel Deze Pagina