hoi allemaal kunnen jullie mij helpen met aparte namen jongen/meisje ik ben nog maar pas zwanger....naar volgens mij wordt dat de moeilijkste klus ooit, om samen uit een naam te komen ik ben nog niet ver gekomen met de namen oo niet sinds mijn vorige zwangerschap die uitliep op een miskraam na 12 weken. meisje: lente bente river jongen: Jazz storm zelf heet ik Marea ik vind het een hele mooie naam, dus misschien een naam voor jullie aankomende dochter het is naam die je nooit hoort tenminste ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die zo heet. En ben er nog nooit mee gepest ook heel belangrijk en er kan volgens mij ook niet raars op gerijmd worden. groetjes marea
is wel een hele mooi naam maar lijkt inderdaa te veel op mijn naam ik wil namelijk marea als tweede naam geven ik vond de naam bente marea erg mooi maar de letters zijn de initialen van mijn schoonvader dus staat me erg tegen
jazz is in de paardenwereld een hele beroemde hengst en bij mij op stal staat ook een storm (een paard dan hè) ik ben dus niet zo weg van die namen maar waarschijnlijk omdat ik me er dan een paard bij voorstel. Smaken verschillen gelukkig
meisje: Silver Nayla Linde Lune Niene Flo Sade Roma jongen: Dax Dex Seff Sepp Boy Revi Mats Das/ Dash Linc
silver voor een meisje vind ik erg leuk voor de rest zit er niets voor me tussen maar dank je wel nog meer sugesties
Meisje: Yinthe Roxy Skye Erin Djuna Kia Cyrelle Jongen: Dano Cliff Troy Syl Owen Bickel Binck Spyker Zico Mink
lente vind ik wel mooi! maar vergeet niet dat je baby ooit een volwassen mens is dat zelfstandig door het leven gaat. jazz... humz. en of river/storm/silver dan nog zo leuk is .. (zo heetten trouwens 3 van de 6 broers/zussen van river phoenix als je die nog kent) zilver heet de dochter van marlies dekkers. ik zeg: apart, bijzonder en uniek moet zeker, maar niet ten koste daarvan een onmogelijke/niet tijdloze naam! marea IS van zichzelf een heel mooie abstracte naam met een mooie melodie erin. misschien moet je zoiets zoeken.. illias heeft ook van zichzelf een mooie zangerige intonatie bv (jongen) waarom wordt de 2e naam trouwens ook marea als ik vragen mag? veel succes met uitzoeken, lijkt me inderdaad een heel lastige opgave!
Super leuke namen ... Lekker niet zo allerdaags ... Voor een meisje vind ik Lente heel mooi maar dan met een h er tussen.. Lenthe En Storm... Jaaaaaa die is leuk
ja hihih ik weet dat je marea heet! dus je gaat je beeb sowieso naar jezelf vernoemen. en als het een jongen is? mareO is ook mooi! maar of ik mijn kindje naar mezelf zou vernoemen.. das persoonlijk natuurlijk! veel succes met zoeken nog!
js tuurlijk dat is voor iedereen heel persoonlijk en gelukkig maar haha. dat komt omdat ik het een hele mooie naam vind, maar als eerste naam (roepnaam) zal ik het nooit doen.