Hallo allemaal Ik ben pas 7 weekjes zwanger maar name beloofd hier een kriem te worden duswe zijn er maar meteen mee aan de slag gegaan Manlief keurt bijna alles welgoed alleen moet overal eerst nee of zeggendan even wennen endan is het goed hahaha Jongens naam ben ik eigelijk wel uit Jax (ik twijfel nog voor dubbelx) ( je spreekt het uit als djeks) Het liefst wil ik ook een meisjes naam die daar bij zou kunnen passen maar dat vind ik erg moeilijk 10 juni heb ik mijn eerste echo en ik ben er zelf heilig van overtuigt dat het een tweeling word dus dan zouden we 2 jongens en 2 meisjes namenmoeten hebben hahah) maar we hebben afgesproken tot die tijd 1 meisjes en 1 jongens naam te bedenken Dus tips voor leukg meisjes namen zijn welkom!!! Ook krijgt/krijgen ons kind/kinderen een 2de niet katholieke naam en dat zal ook nog heel lastig worden maar dat is latere zorg eerst de eerste naam maar is want daar wordenze heel hun leven dagelijks mee geconfronteerd
Ik vind Jax geen simpele naam, en al helemaal niet met dubbele X. Je zoon zal hem vast en zeker héel vaak moeten spellen en de uitspraak verbeteren.
Ik zou Jax met 1 -x- schrijven Misschien is dit wat voor een meisje (weet niet of ze simpel zijn) Rox Diaz Nin Kass (kes) - Kess Quin Loys Mikk Pux Skye Alix Willow Kyrin Skyla Ava Nia Ilva Jazzra Riva Ona - Oona Indy Roqi Ivy (aj- vie) Lani
Bij Jax denk ik aan namen als Boaz - Jace - Emmett - Bryce - Nolan - Chad/Chase - Sawyer - Tate - Evan - Nash - Bodhi Flynn - Aviva - Lumi - Maru - Solenne - Nomi - Jolie - Nova - Zelda - Juno - Ivy
Tnx hier staan al erg mooie namen tussen! Zal ze vanavond eens aan manlief laten lezen! Mijn man kwam met de naam Elin voor een meisje maar dat moet ik nog even laten bezinken denk ik haha
Ace Alex Archer Arlo Ash, Ashton Austin Axel Beau / Bo Beckett Ben Bix Blake Blaze / Blayze Braxton Brenn, Brennan Bronx Bruce Bruno Carter Cash Chaz / Chas Dan Dash Dave Daxton Declan Devin Dez / Des Duke Eli / Ilai Elliot Evan Felix Fender Ferren, Ferran, Ferron Finn Fox Gus Harley Harlow Harper Hoyt Hunter Huxley Jace Jagger Jari, Jori, Jaro Jeb, Jed / Jett Joah, Joas Joe, Joey Jorn Jus, Justice Kai / Kaj Kian Kick Kit Kylian Kyran / Kiran Lee Len / Lenn, Lem Lennox, Lennon Lev Lex Liam Lloyd / Loyd Logan Luka Lux Maddox Mason Maxen Maxwell Micah Mick Miller Misha Mylo Ned Neo / Nio Nino Nolan, Nilan Nox / Knox Pax, Paxton Preston Quin / Quinn Raf Rafe Ray, Roy Remy Renzo Rex Rico Riley Rocco Roman, Ronan Rufus Ryder Rylan Seb / Sepp Sef / Zef Sen / Senn Silas Sim Sky, Skyler Stas, Stach Stellan Sten, Stan Storm Thiago / Tiago Timo, Timothy Toby, Tobias Ty, Tyler Vance Viggo Vigo, Vico Vin, Vince Wes, Weston Wolf Xander Zane Zeb * Aimée Alexa, Alexis Amy Ann Aria Ashley Ava, Aviana Bibi Blake Bri / Bree Britta, Britt Brynn Cady Callie / Kelly Carmen Cassidy, Cassy Chloe Claire Daisy Dakota Dewi, Demi Donna Ellis / Elles / Alice Elvy, Elva Eve, Evey Farah Fay Gwen Hallie Harlie / Harley Harlow Harper Hayley Inaya Ivy Jane Jenna, Jenny Jess, Jessa, Jessie Joan Joëlle Joss Joy, Joya Kae / Kay Kate, Katie Kaylee Kenzi Kyra / Kira Lana, Lara Leila / Laila Lia Lilly Linzi Lissa / Lyssa Liz Lorena Lux Lynn / Linn / Lin Lynna / Linna Mae / May Maia / Maja / Maya Maura Maxine Mia Moxie Nessa, Nissa Nia, Nila Nika Noa Noëlle Nola Pippa Pixie Quinn, Quinty Rana Romée Rosanne Roxy, Roxanne Selina Serena Skye / Sky Stella Storm Sylvie Tara Tirza Vienna Xena, Xenia Yaël Yuna Zara Ziva Zoe / Zoë / Zoey
Hoi meid! Ook wij gaan bij een jongetje voor de naam Jax! En wat betreft sommige opmerkingen hier, volgens mij werd er niet gevraagd naar een mening maar naar leuke ideeën voor een meiden naam. Ik zie niet zo in waarom Jax een ideale pest naam zou zijn, vind het een zeer vreemde reactie... Succes met het vinden van een leuke meiden naam!
Voor een kind vind ik Jax erg apart en niet echt simpel en Elin vind ik mooi, simpel en tijdloos maar totaal niet apart..... staat volgens mij wel in de top 20.... Elin zou ik zeker voor gaan maar Jax vind ik echt een naam voor een huisdier... Jack(s) vind ik al veel leuker!