Sorry, niet mijn smaak en iets te Harry Potter-achtig. Maar als jullie het wel mooi vinden, moet je die naam gewoon gebruiken!
Ook meteen Harry associaties. Als dat de bedoeling is, leuk! Anders niet. Zou er zelf niet voor kiezen...
wou je hem op z'n engels uitspreken, als hurmylin? of echt als hermelien? vind op z'n engels wel leuk, maar denk dat toch iedereen hem uit zal spreken op z'n nl.
Ik vind niet snel iets echt heel lelijk, maar Hermelien vind ik dus echt helemaal niks. Vind dit echt een hele ouderwetse, suffe tuttige naam. Kan ik uit je nick concluderen dat je al een Finley en Milan hebt? Want daar past Hermelien wat mij betreft ook totaal niet bij.
Nee sorry, ik vind het ook helemaal geen mooie naam. Het klinkt ouderwets en nogal truttig. Beetje categorie kruidenvrouwtje..
Harry Potter. Als je van ouderwetse namen houdt - waarom niet! Niets is zo persoonlijk als een naam. Maar ik vind het niet passen bij Finley en Milan
Nee, niet mooi. Ik vind hem erg ouderwets. Nu vind ik sommige ouderwetse namen best mooi hoor, maar er zijn grenzen.