Ik vind het zo moeilijk om een jongensnaam met een B te verzinnen. Een meisjesnaam heb ik al en dat is Lisa, is altijd een naam geweest die ik in mijn hoofd hebt, en die vond manlief ook leuk Lisa is met een L en mijn naam begint ook met een L. de naam van mijn man begint met een B, daarom willen we ook een jongensnaam met een B. Ik zit wel eens te denken aan Bart (mijn overleden opa, om te vernoemen) maar ik wordt nog niet echt warm van die naam. misschien een combi van meerdere namen? Wie kan mij wat tips geven?
Bas vind ik inderdaad ook nog leuk ,maar zo heet me stiefbroer al dus dat gaat het niet worden. Ik vind de B wel erg moeilijk
bart... tja, ik vind het niet zo mooi, kan eigenlijk niet echt noemen waarom, ik ken teveel bart's, misschien dat dat het is.
Ik ben HELEMAAL weg van Bing.....Weet dat mijn man het helemaal niks vind....maar vind Bing echt een super leuke stoere naam alleen jammer dat het een beetje gtst gehalte heeft. verder zijn alle opties die ik had genoemd.
Bart en Lisa.. Zijn toch de kids van de Simpsons? Dat was tenminste het eerste wat in mijn hoofd schoot.. Vind verder Bart toch een klein beetje ouderwets ofzo. Misschien Brent?
Haha, dacht ik ook Bert Brice Bruce Lisa en Bruce vind ik dan wel aardig... Bart daar ben ik niet kapot van.
Bruce vind ik daarentegen wel weer een hele mooie en bijpassende naam. Maar daar moet je van houden natuurlijk.