Ik ben nog niet zwanger! maar hoop toch wel heel snel Ik lees en schrijf al een tijd hier mee bij babynamen. maar nu ben ik toch ook wel benieuwd wat jullie mooie namen vinden bij onze dochter Quinty... Nu willen we graag zowel voor een jongen als meisje dat de naam eindigt op een Y! omdat dat bij onze dochter quinty ook is en dat vinden wij gewoon erg leuk...alleen vind ik het zeg maar minder als het dan ook klinkt en eindigt als haar naam met de klank ie dus eigenlijk willen we geen naam die ook in de klank eindigt als quintie..snappen jullie het nog? ben erg benieuwd wat jullie voor namen kunnen verzinnen.
Bedoel je dat je een naam wilt die eindigt op Y maar niet uitgesproken wordt als ie? Joy Fay May Jay Kay
jaa dat bedoel ik flutterby... althans ik denk dat...maar mijn man vind de naam Stacey helemaal geweldig ik vind hem ook leuk maar die eindigt dus ook op die ie klank en vind je dat niet raar staan? Quinty en Stacey? en voor een jongen vind ik Daney/daaney erg leuk maar dat komt omdat ik daniella heet dus wordt ie naar mij vernoemd maar ook die eindigt op de ie klank hahaha
Ben het wel met je eens dat -ie/-ie niet zo heel mooi staat. Aan de andere kant worden je kinderen vaker los van elkaar aangesproken dan samen, dus wat dat betreft zou ik toch vooral kiezen voor de naam die je mooi vindt. Nog wat namen waarbij de y anders wordt uitgesproken: - Esmay - Aimay - Zaray - Ceejay - Clay - Leroy - Roy Heel ander soort naam: - Lidewy
ik vind het wel kunnen hoor, quinty en stacey, qua klank. ik vind alleen stacey niet zo mooi. quinty vind ik trouwens superschattig! quinty en esmay quinty en romy quinty en ray quinty en eloy
Vind 'ie' 'ie' helemaal niet raar klinken hoor! Zoals: Quinty & Indy Quinty & Jessy Quinty & Amy Quinty & Jady Anders: Quinty & Annemay Quinty & Joney Quinty & Fenne-May Quinty & Nova-Joy Quinty & Jay Quinty & Nikay Quinty & Shay Quinty & Sky Quinty & Troy
Ik ben geen fan van -y maar das ieder voor zich... Zal effe zien of ik nog iets vind: Quinty en - Ellimay - Haisey - Jailey - Sennafay - Vainney - Bailey - Bradley - Chay
bednakt hoor meiden voor de reactie's zie toch wel een aantal leuke voorbij komen...ik heb de naam Esmay voorgelegd bij me mannetje en hij vind het super leuk dat had ik echt niet verwacht...maar ik sta open voor nog meer ideeen hoor...tenslotte ben ik nog niet eens zwanger dus kan nog vaak genoeg veranderen
Grappig zeg!! Deze naam staat ook bij mij in de poll. Zag dat je daar ook gereageerd hebt op deze naam. Succes met zwanger raken
ja ik vind het een Super leuke naam en mooie schrijfwijze ook...past ook leuk bij Quinty! Quinty en Esmay ben benieuwd welke naam het bij jullie gaat worden
Esmay past inderdaad erg mooi bij Quinty! nog wat suggesties: Fay/May Aimay jongen: Elroy/Roy/Liroy Troy Jay Kay Guy
jongens namen wordt echt nog goed zoeken we hebben er nog geen 1 die echt leuk is maar ja we hebben ook nog genoeg tijd Esmay staat nu bovenaan ons lijstje