Willen jullie meedenken met een jongensnaam die bij Thijs past? Een meisjesnaam komen we wel uit. Ik vind veel namen leuk, maar we hebben nog net niet die ene. Ik ben benieuwd...
Thijs en Niels Thijs en Lars Thijs en Stan Thijs en Stef Thijs en Jelle Thijs en Jesse Thijs en Marijn Thijs en Daan Thijs en Mees Thijs en Luuk Thijs en Lucas Thijs en Joost Thijs en Thom Thijs en Rik Thijs en Mick Thijs en Mike Thijs en Joep Thijs en Roel Thijs en Joes Thijs en Stijn Thijs en Sam Thijs en Max Thijs en Wytze Thijs en Tim Thijs en Sven Thijs en Kaj Thijs en Dex Thijs en Joris Thijs en Boris Thijs en Bas Thijs en Noah Thijs en Jonah
Mijn zoontjes heten Thijs en Bram, ik vind het erg goed bij elkaar passen, kort, krachtig en stoer. We hebben er ook veel leuke reacties op gehad.
ik zag hier ook net Bram tussen staan .. normaal ben ik niet echt zo van die naam maar als je zegt Thijs & Bram! klinkt het toch echt wel heeel mooi!! Thijs & Jasper Thijs & Marijn Thijs & Lars Thijs & Mark Thijs & Jort Thijs & Jesse Suc7!!