Hier ook een dochter met aparte naam (in 2009 1x gegeven en in 2010 0x) maar wel gewoon nederlands klinkend en ook zeker niet moeilijk om te spellen/schrijven dus het kan wel .
sommigen maken mij wel nieuwschierig haha! Ik zit zelf met een jongensnaam...ik kom er echt niet uit en het veranderd elke keer!!! Ik dacht altijd dat jongensnamen wel makkelijker waren maar echt niet!
Het zou mij persoonlijk een zorg zijn als al 3000000 x een kind zo is genoemd, voor mij is ie toch uniek, snap dat issue nooit zo. On topic: Dion vind ik erg leuk (zo heet mijn zoon ook) Loin voor een meisje, met puntjes op de i, ik ken niet een meisje met die naam.
tja ik zou bijvoorbeeld nooit willen dat mijn kind met nog 6 andere kindjes die dezelfde naam hebben in de klas zou zitten.. dat voorkom je met een weinig voorkomende naam
Anders pak je er een Bijbel bij. Daar staan pas aparte namen in! Vrienden van ons hebben een jongetje dat Jona heet. Onze dochter heet van d'r doopnaam o.a. Claudia. Eigenlijk ken ik best wel veel mensen die een bijbelse naam hebben, bedenk ik me opeens Debora, Rebekka, Daniël, Thomas (maar zo heet half Nederland al...), Mattanja, Jedidja, ...