ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met aparte of leuke gebootedatums... bvb - 1e of 2e kerstdag - 1 april - 31 december (is ons prinsesje jarig! ) - schrikkeljaar - 06-06-06 (onze trouwdag ) enz onze dochter is dus op 31 december geboren...ik vind het een mooie geboortedatum maar ik kijg weleens comentaar van...bah wat een rare dag! rare dag? een dubbele feestdag voor ons!
mijn nichtje(dochter van mijn broer)is geboren op de sterfdag van mijn moeder. nu is een droefige dag toch nog een feestdag geworden. weet zeker dat mijn mama daar achter zit.
Mijn oudste is geboren op 21.01.2007 en de jongste op 21.11.2008. Nu ben ik zwanger van de 3e en uitgerekend op 15.5.2010, en wie weet kunnen we dit rekken tot 21.5.2010. Dan zou ik 3 kids hebben allemaal van de 21ste hihihihi Geen aparte datums maar 3 op de 21ste zou wel leuk zijn.
Joris was bijna op mijn verjaardag geboren. Maar helaas, om half 11 's avonds 10cm, maar hij zakte niet. Hij is toen pas om 01:35 uur met de vacuumpomp op de wereld getrokken! Zou ik toch wel bijzonder hebben gevonden, op mijn eigen verjaardag! Maar aan de andere kant, hij heeft nu een eigen dagje
mijn broer en ik ook allebei de 17e en mijn dochter uitgerekend op mijn verjaardag maar door keizersnee een weekje eerder gehaald(en dat vind ik wel prettig) dus zei ia afgelopen dinsdag 1 geworden en ik ben a.s dinsdag jarig
ik ben geboren op de 22e, mijn vriend ook op de 22e en ons kleintje ook op de 22e. Wel speciaal toch?
Mijn moeder was ook van 24.12 en me vader en opa waren beide van 21.12. En ja hoor daar is die 21ste weer hihihihi
Mijn zoontje is van 13-09-2007 en mijn dochtertje van 13-09-2009, vind ik dus wel bijzonder, 2 kindjes op dezelfde dag jarig, maar geen tweeling.
mijn oudste zoon is geboren op 28-12-06 en de jongste is geboren op 28-06-08 er zit precies anderhalf jaar tussen. Ook mijn tante is geboren op 28 december en mijn moeder de zus van mijn tante is geboren op 28 juni. zal het toeval zijn???