Ik ben op 1 januari jarig (nieuwjaarsdag), en mijn broer op 30 april, (koninginnedag). En we zijn beide op de uitgerekende datum geboren.
Zelf ben ik met haloween jarig, 31-10. Mijn schoonzus is op 31-12 jarig maar die vind dat verschrikkelijk. Mensen komen maar ff en overdag want 's avonds hebben ze natuurlijk al wat anders, is het de hele dag rennen en dan in de avond moet je ook nog doorhouden. Mijn dochter was bijna op een hele leuke dag geboren nl 7-8-9 maar het is toch 8-8-9 geworden, och ja, 8 is een geluksgetal. Mijn schoonmoeder is op 11-11 jarig, opening carnavalsseizoen en sintmaarten. 11-11 is het gekkengetal.
Mijn jongste werd op 09-09-09 geboren om drie minuten voor negen in de ochtend. De gynaecologe kon haar er helaas niet drie minuten langer laten zitten.
Mijn opa, mijn oom en een van mijn neefjes zijn alle 3 op 8 mei jarig. Dus van elke generatie eentje!
Wij zijn getrouwd op de dag dat mijn oma en opa ook getrouwd zijn.... Met ondertrouw percies het zelfde.... 17-02-05 17-08-05
Mijn zoontje is geboren op 1 april. Ik was 28 maart uitgerekend en hoopte toen steeds dat het niet 1 april zou worden. Maar toen 31 maart bekend werd dat ik de volgende dag (dus 1 april!) ingeleid zou worden, vond ik het ineens niet erg meer. Was allang blij dat ie er uit mocht.
Collega van mij is bevallen op 09-09-2009.. Broertje is jarig op 31-12.. Trouwdatum ouders 10-10-1980.. Wordt volgend jaar leuk 10-10-2010, heb er een leuk rekensommetje uitgehaald.. 3x10= 30 jaar getrouwd.. Mijn relatie begon op 02-12-2002, op 02-04-2006 uit elkaar gegaan, en op 02-04-2008 elkaar weer gevonden (precies 2 jaar uit elkaar geweest).. Hebben het voornemen om op 12-12-2012 misschien wel te gaan trouwen.. Dus mijn lotto getal is 2
Oh wat een aparte datums allemaal zeg! zoiets hebben wij niet... Maja ik heb wel een kadootje van de paashaas gekregen vorig jaar....Alyssa is op 2e paasdag geboren...en het sneeuwde met de pasen...dus dat was ook wel apart... Groetjes, MIranda
T is miss ietsje vergezocht maar manlief had een keer niets te doen ofzo geloof ik... Oudste dochter is geboren op 08-12-05 om 01.11 uur Jongste dochter is geboren op 11-01-09 om 09.29 uur Als je dat zou doortrekken zou de volgende geboren worden op 29-09..... Snapt iemand 'm??? Ik zei toch? vergezocht maar wel een leuke vond ikzelf. Heb er veel leuke zien langskomen, grappig topic!
Ik ben eerste kerstdag jarig! Mijn vader is jarig op de sterfdag van zijn vader en mijn moeder is jarig op de sterfdag van haar vader. Om het af te maken is vorig jaar de moeder van mijn moeder ook nog overleden op mijn vader z'n verjaardag! Mijn oom is op 5 december jarig en mijn tante op 31 december. En dit is geen grap! haha hoe apart wil je het hebben?