ik ben geboren op mijn vaders verjaardag Dus dat was dubbel feest allebei onze dochters zijn op een donderdagmorgen geboren!
Er zijn veel mensen bij ons in de fam. op de 7e geboren, 7 april(ken sowieso minstens 4 mensen die 7 april jarig zijn), 7 december, 7 oktober,.... Mijn papa is van 7 december (1950), tevens de dag waarop Alyna vorig jaar gedoopt is. Ik was uitgereken op 9 maart (verjaardag van mijn beste vriend en een tante), maar het is toch de 12e geworden. Mijn opa en tante zijn beiden met Kerstmis geboren. En mijn grootouders zijn getrouwd op 11 november (wapenstilstand in België ) Allemaal niet echt heel bijzonder natuurlijk, maar toch...
nikki is geboren op 03-03-09 dus iedereen zeggen: oh wat grappig en makkelijk te onthouden. 3 maal 3 is negen.
Mijn dochter is op 21-06-2009 geboren en mijn vriend op 21.09-83..Dus allebei op de 21e..precies 4 maanden verschil. Ook is ze op vaderdag geboren (beter kadoo kan papa niet wensenMaar is helaas niet elk jaar..hihi.) en op de eerste zomerdag. Vond ik wel grappig..
Ben geboren op de verjaardag van mn broer.... en mn broer is geboren op de verjaardag van mn oma.... dus met zn drieen op dezelfde dag....
Mijn dochtertje is geboren op kerstavond , 24-12-06 vond het ook apart dat de datum telkens door de helft gedeeld is , helft van 24 is 12 , helft van 12 is 6 jaa heb er over nagedacht ..
Dochter geboren op Koninginnedag. Mijn oma, moeder en ik : 1928, 1958 en 1978 Mijn dochter 2007 ( eigenlijk hadden we een jaar moeten wachten) Man is op internationale vrouwendag geboren. ( al was die dag nog niet internationale vrouwendag)
Het is niet een geboortedatum maar wel een datum waar ik altijd vreselijk tegenop zie. Mijn vader is de 26ste overleden mijn moeder ook de 26ste en gelukkig leeft hij nog maar dat was me een hel de 26ste was mijn zoontje opgenomen op de intensive care en kregen we te horen dat hij het waarschijnlijk niet zou redden En wij zij op 21-01 getrouwd en batuhan is op 21-02 geboren
Mijn oudste is op 10-12 geboren, 21-12 opgenomen 05-01 overleden, 10-01 begravenb om 10 uur en op 10-10 om 10 uur is zijn steen geplaatst. en op 10-03 is mijn 2e zoon geboren. wel bijzonder al die 10en. en mijn derde zoon is bijna op de 10e geboren, maar at werd een dag later op rampendag.
nikita is geboren op 08-07-08(zou eigenlijk onze trouwdag worden maar dat ging uiteindelijk niet door door de bevalling van nikita vindt dat wel een erge leuke datum. 1 dag voor papa hihi die is op 09 juli jarig uiteindelijk zijn wij op 24-12-08 getrouwd
Ik ben van 11 spetember (need I say more?). Mijn jongere broer is van 12 juli en mijn oudere broer is van 13 november. Dus 11, 12, 13. Zo kan niemand het vergeten.
de banner en foto zijn gemaakt door mijn man. nikita lag in een rood doek gewikkeld en met photoshop kom je een heel end want t is zijn werk. zo heb ik ook mijn geboorte kaartje gemaakt met hem. mijn buik heeft hij beschilderd en met photoshop een geheel gemaakt in dezelfde stijl als mijn banner
Onze jongens zijn op zich niet op een speciale datum geboren, maar ze zijn wel een dubbele tweeling Ze hebben dus als sterrenbeeld ook tweeling (15 juni) Verder was mijn opa 30 toen hij mijn moeder kreeg, mijn moeder 30 toen ze mij kreeg en ik was 30 toen ik R&R kreeg
ik ind dit wel appart dochter van me zus 14-8 zoon van me zus 15-8 ik 16-8 schoonmoeder 16-8 mijn vriend 17-8 en ik vind de geboorte tijd heel bijzonder van mijn dochtertje ze is geboren om 13,31