waarom mochten jouw ouders de datum kiezen om 00:01 is het gewoon een nieuwe dag toch? bij 00:00 kan ik nog tweifelen
mijn dochter is wel op een hele speciale dag geboren. ze is namenlijk precies op haar eigen verjaardag geboren best knap toch!
Ikzelf ben van 04-04-1982..Mijn vriend is van 09-09-1980..En van mijn dochtertje werd ik op 06-06-08 ingeleid.Ik dacht zal het zo zijn haha,maar ze is geboren op 08-06-08 ook een hele mooie datum vinden wij zo!
De zus van mijn moeder is getrouwd met de broer van mijn vader en zij hebben twee dochters. Ik heb een jongere zus. Nu is hun oudste dochter op 25-5 jarig, ik 24-5 en hun jongste dochter 6-6 en mijn zusje 5-6. Er zitten wel een paar jaren tussen, maar toch, knap uitgekiend van mijn moeder.
Wij hebben het ook leuk gedaan; mijn (stief)zus is in februari jarig, in maart is mijn moeder jarig, precies een maand na mijn moeder ben ik jarig (en mijn man 3 dagen voor mij) en in mei mijn vader (helaas overleden). Onze dochter is op 12-11 geboren om 23.11 (11 over 11) leuk al die elfjes . Goede vriend van ons is 2e kerstdag jarig. Wij zijn getrouwd op 20-07-2007
ik was in dec. uitgerekend maar mevrouw bleef zitten..... dacht toen wel eens: 09-01-09 is mooi, en voila!
Mijn stiefzoontje: 04-11-2000 Mijn zoontje : 11-04-2008 Mijn dochter : 11-06-2009 Ik : 11-12-1982 Daarbij heb ik een astrologieboek waarin staat dat ik (boogschutter) het beste pas bij tweelingen, rammen en watermannen. Ik heb het boek eens gekocht toen ik een jaar of 17 was en vond het wel grappig dat mijn vader tweeling was. Verder heel lang niet meer in gekeken.Toen mijn man leren kennen, een waterman. Was het boek toen alweer even vergeten. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje toch eens in gebladerd en dacht: Als ie op tijd komt wordt het een ram. En jawel. Mijn dochter zou een kreeft worden. Volgens het boek (niet dat ik er zoveel in geloof hoor, gewoon grappig zeg maar) zou ik allerminst bij een kreeft passen. En wat besloot mijn dochter? Een dag of 19 te vroeg te komen zodat ze een tweeling werd. En mijn ascendant is schorpioen en dat is dan weer het sterrebeeld van mijn stiefzoontje. Ik vond het in ieder geval allemaal wel grappig!
Hier onze schurk op de uitgerekende datum. De datum opzich is dus niet bijzonder (ja, voor ons wel!!) maar de uitgerekende datum is toch wel leuk. Mijn zus deed bij haar tweede hetzelfde. Ook op een zondag, ook de uitgerekende datum. Toch wel erg leuk!
oh ja levi is niet alleen op mijn verjaardag geboren maar ook op 6-3 (6 maart) en 3-6 een jaar eerder zijn we getrouwd
Ons zoontje is geboren op 5-5-2008, op bevrijdingsdag dus en we hebben altijd al iets met de 5 gehad; dat maakt het extra leuk voor ons!
Ikzelf ben geboren op vadertjesdag. Ik ben het oudste kind van mijn ouders. Vind het op zich wel speciaal, moest mijn moeder helemaal geen cadeau kopen voor vadertjesdag want mijn vader kreeg mij.
Sam is op mamma's verjaardag geboren... Ik ben dus van 11.10.1980 en Sam van 11.10.2009. Ik vind het alleen nog steeds moeilijk om zijn geboortedatum correct door te geven. Ik zeg steeds 1980...
M'n vriend is op 30-04 (koniginnedag) jarig dus iedereen vlagt voor hem haha Ikzelf was bijna een 1 april grap was ik ook op uitgerekend. ben 2 dagen later pas geboren (had nog geen zin)