Ik ben zelf jarig op 5 december. Bijna iedereen zegt dan, o wat zul je dat vervelend hebben gevonden! Maar daar klopt niets van, ik vond en vind het juist een leuke verjaardag. Lekker de hele dag door cadeautjes uitpakken! En m'n zoontje is jarig op de 4e van de 4e; misschien komt nummer twee op de 3e van de 3e (is vijf dagen voor uitgerekende datum, dus het kan!). Is wel makkelijk voor papa om onze verjaardagen te onthouden...
Kyra is geboren op 11/09 oftewel nine eleven. Ik sta er altijd bij stil als ik haar geboortedatum moet zeggen omdat ik dan bijna 9/11 zeg in plaats van 11/9.
2 oppaskindjes van mijn moeder vroeger zijn geboren op: de 1e op 1e paasdag 12 april en de 2e op 2e paasdag 24 april! best wel grappig vond ik altijd!
Mijn oudste zoon van nu 11 jaar is op vrijdag de dertiende geboren met een spoedkeizersnede !!!! En mijn dochter nu 9 jaar is op 1 april geboren ,arm kind ze maken de hele dag grappen op haar verjaardag..
Bas is geboren op 26-12-2008. Toch wel speciaal als je bedenkt dat ik op 21-01-2009 was uitgerekend. Wie weet zit mijn moeder hier achter. Zij is in 2006 overleden.
Mijn jongste dochter is op mijn verjaardag geboren... Ons gezin bestaat uit 6 personen, 4 zijn er jarig op de 11de behalve mijn 2 zoontjes. 1 op de 22ste (11+11) en 1 op de 4de, aangezien de persoon waarnaar hij vernoemd is ook op de 4de jarig is vind ik dat wel grappig
ik ben zelf op 5 december jarig. Vond het als kind juist altijd verschrikkelijk. Iedereen kreeg kadootjes, dus mijn verjaardag was niks bijzonders. Nu heb ik er niet meer zo'n last van. Sla mijn verjaardag gewoon over. (en ben ook gestopt met tellen ....) En mijn zoontje is van 18-01-08 (18-1-8 ) Wilde graag 8-1-8 maar das niet gelukt.
T was me niet opgevallen totdat ik een beer ontving met de geboortedatum van ons Meisje 09-04-09 Op zich wel mooi om het zo te zien.
Mijn dochtertje is van 09-08-09 Dochtertje van vrienden is geboren op 20-09-2009. Ook mooi. Ze hadden het zelfs niet eens door haha.
ik ben op de trouwdag van mijn neef geboren en nog een neef van mij ook, alleen wat jaartjes ouder dan ik. dus 3 feestjes op 29 december.
o en een exvriendje van me was ook jarig op 29 december en zijn broer ook, maar ja das niet zo raar met een tweeling
Mijn zus is van 5 december, sinterklaas (pakjesavond) Mijn andere zus op 11 november 1990. Dus de 11de van de 11de, hier in limburg dus carnaval. Ik zelf 12-02-1982. Vind het ook wel een leuke datum. Is trouwens ook vaak carnaval. Mijn vader is van 30 april. Hij zegt altijd tegen vreemden: 'kom je op mijn verjaardag, ik zorg dat je vrij hebt'. En die persoon, als jij dat kan regelen, betaald verlof dan kom ik. Is altijd lachen als mijn vader dan zegt dat hij 30 april jarig is.