ikzelf 11-11, mijn dochter op 20-08-2008. ook op de verjaardag van mijn opa* en van een goede vriend van mij die precies een week voor haar geboorte is overleden. niet alleen de datum is leuk, maar vind dat ook wel bijzonder.
Ik ben op 13-3 jarig en mijn oom ook en mijn dochtertje werd geboren op 6-1 net als haar oom(mijn broertje). Ik kreeg een geplande keizersnee en ik zeggen dat het niet op 6-1 kon, dus stond het op 7-1 gepland, kondigt de kleine meid zich gewoon al zelf aan en is ze dus toch nog op haar oom zijn verjaardag geboren.
Mijn man is op 1 april jarig, dat vergeet echt niemand! Ik ben op 23-11 jarig, net als mijn schoonvader, dat vergeet mijn man ook niet want die datum kent ie al héél lang
mijn zoontje is geboren op 6-3-09. lijkt zo niet zo apart. maar het jaartal is makkekijk te onthouden door 6 + 3 op te tellen. dus dag met de maand optellen is het jaar. hihi. oja en zijn neefje is precies 8 maand later geboren. 6-11-09. dat vind ik zelf nogal errug leuk.
Ons dochtertje is geboren op 05-07-09. Niet super bijzonder maar wel grappig en makkelijk om te zeggen en onthouden.
Mijn man is op 1-1 jarig (vind hij niet zo leuk want iedereen ligt dan met een kater in bed ipv op zijn verjaardag ahhhhh ) mijn vader* was op 14-12 jarig ik op 14-10 mijn opa* was op 09-05 jarig en onze kleine meid 09-06
mijn broer is geboren op 21 juli mijn zus op 21 September mijn andere zus op 5 november.. mijn moeder was van mij uitgerekend op 23 Februari, maar mijn moeder wist zeker, het zou de 5e worden.. en idd het werd 5 februari! dus 2X 21 en 2X 5 mijn oudste zus is trouwens overleden en eefje is twee dagen voor haar sterfdag geboren.. was wel een beetje bang dat het op die dag zou gebeuren.. mijn broer is geboren op de dag dat ze de eerste man op de maan hadden rondlopen.. is ook wel leuk.. hier een leuke link.. wat gebeurde er op jouw geboortedag?? http://www.vindhetsnel.com/geboortedag/ x
het leukste vind ik dat mijn man op een donderdag is geboren, mijn broer, ik zelf ook, Alexander en Quinn ook op een donderdag. helaas Ryan niet.
Haha leuk! Beetje hetzelfde als bij mij dus. Ons gezin bestaat alleen uit vijf personen waarvan 3 op de elfde (is het gekkengetal zeggen ze) en één op de vierde (4-11, dat wel.) En die van de vierde is weer gelijk aan zijn broertje (mijn zoontje) als je het omdraait, want die is van 11-4.
ik ben van 5-5 en mijn vader van 9-9 en me kleine meid van vrijdag de 13-3!! Is me dat even leuk. hihi
Mijn vriendin heeft een dochterje van 06-07-06 en haar zoontje is van 08-01-08 Ik ben geboren op de dag dat mijn moeder (6 jaar eerder) uitgeteld wat van mijn zus (19-02) en mijn zus is geboren op de dag dat mijn moeder was uitgeteld van mij (17-02) Groetjes Anita