Afgelopen zaterdag te horen gekregen dat mijn beste vriendin zwanger is. Ooh wat een geweldig nieuws en wat ben ik blij voor hun. wij hebben al een kleintje en super dat hun het nu ook mee mogen gaan maken. Helaas heb ik nu weer een negatieve test gehad. Heb het er best moeilijk en merk dat het me meer aangrijpt dan anders. Iedereen om me heen lijkt zwanger te worden. Ooh wat zou ik toch graag weer zo'n wondertje willen. Zo ff van me afgepraat
Hee meis, ik ken je gevoel! Mijn beste vriendin heeft een paar weken geleden ook het blijde nieuws verteld dat ze zwanger is, het was heel snel raak. Ik ben ruim een jaar bezig dus het kwam toch best wel een beetje hard aan, ook al ben ik zoo super blij voor haar. Ik kan je geen advies geven maar wilde je gewoon even laten weten dat ik je begrijp! Ik hoop dat het ook voor jou snel raak mag zijn!
Ze is een maand na mij gestopt en met ronde 2 zwanger. Echt zo super blij voor haar en ik gun het haar echt zo! Het is zo moeilijk omdat je zelf ook zo graag wilt hè.. Zo lijkt het mij super om samen zwanger te zijn. Ze is echt mijn aller beste vriendinnetje en het lijkt me dan ook super om deze dingen tegelijk door te maken. Jeetje jij bent dan ook al lang bezig! is het voor jullie eerste?
Herkenbaar... wij zijn het inmiddels ook al een poosje aan het proberen... Ik heb ook in mijn omgeving al veel mensen zwanger zien worden. (zus, vriendin, buurvrouw etc.)
Jeetje jullie zijn ook al een hele tijd bezig. Voor jullie eerste? Wij hebben al een prachtige dochter van 26 maanden en zouden nu graag een 2de willen
Ja het is voor onze eerste... Het had ons ook altijd leuk geleken om samen zwanger te zijn. Toen m'n vriendin het bekend maakte en ik in diezelfde ronde ongesteld werd was het even extra zwaar voor me, het had me zo leuk geleken, samen zwanger zijn! We zijn nu een paar weken verder en kan er meer van genieten. Ze betrekt me overal bij wat ik toch erg fijn vind en ze heeft begrip gelukkig. Maar toch hoop ik nog zwanger te raken binnen 6 maanden Ik duim ook voor jou!
Wij zijn ook al een tijdje bezig, ruim 2 jaar, en heb al meerdere mensen in mijn omgeving voor een 2e keer zwanger zien worden of zelfs al een 2e kindje zien krijgen... Het doet pijn, je huilt ff, maar goed je kunt er niets aan veranderen. Niet iedereen kan blijkbaar geluk hebben...
Indd dat hoop ik ook voor jou dat we maar snel een positieve test mogen krijg. Krijgen jullie nu andere behandelingen?
Van mijn dochter was ik na twee maanden al zwanger, maar nu duurt het helaas veel langer (nu ronde 11). De eerste paar maanden vond ik het niet heel erg als ik hoorde dat iemand in verwachting was. De laatste paar maanden heb ik ook meer moeite met het leuke nieuws.Zo is een vreindin zwanger van haar 1e kindje en een andere vriendin al van de 2e, wat ik totaal niet had verwacht. Elke keer als ik het nieuws hoor ben ik ff behoorlijk chagerijnig, maar kan dit gelukkig verborgen houden tot ik thuis ben. Als ik dan weer ongi ben dan komt alle frustratie er even uit met een huilbui, maar daarna kan ik het weer naast me neer leggen. Ik probeer me vast te houden aan het idee dat het allemaal goed komt en dat mijn tijd (en voor alle andere meiden die graag willen) ook weer zal komen!
Onze dochter scheelt een maand met die van jullie. Ze is van juli 2009. Jeetje nu dus ook alweer een hele tijd bezig. Ik heb het er net ook allemaal ff uit gegooid. Ik had van die testen van sensitest en kon dus 4 dagen voor mijn nod testen. Helaas bleet het 2de streepje weg. Had ergens ook wel verwacht want op donderdag sex gehad en vrijdag avond ongi soort van en zaterdag mijn ei en zondag niet meer ongi. Toch heb je stiekem hoop maar nu ik niks zag kan ik alleen maar janken al weet ik dat ik dankbaar moet zijn dat wij al een prachtige dochter hebben
De teleurstelling elke maand is het ergste! Ik heb vaak 8 dagen na mijn ei last van bruinverlies en blijf dan elke keer nog hopen dat het op mijn nod over is. Elke keer gewoon ongi en dan ik het weer flink balen en de laatste maanden ook ff flink janken. Gelukkig weet mijn kleine meid mij dan weer snel op te vrolijken. Wij hebben natuurlijk het geluk dat we al een mooi kind hebben, maar een tweede is voor mij net zo speciaal als de eerste en dat maakt de teleurstelling niet makkelijker...
sinds gisteren ken ik het gevoel. Op 22 juli onze tweeling verloren bij een late miskraam (ik was 18 weken zwanger) en gisteren vertelde mijn beste vriendin dat ze nu 6 weken zwanger is. Natuurlijk leuk voor haar, maar het kwam wel even koud op m'n dak.
@ MHR Voor jou is het denk ik nog moeilijker om het blije nieuws van een ander te horen omdat je nog zo pril een miskraam heb gehad. Heb je de miskraam al een beetje verwerkt? Lijkt mij best moeilijk, helemaal met een tweeling. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het deze keer wel goed zal gaan.
@ girafje Bedankt voor je reactie. De verwerking gaat met ups en downs. En ik dacht dus dat het de goede kant in ging, maar sinds gisteren voel ik me weer terug bij af. En de onzekerheid over m'n eigen lichaam werkt ook niet echt mee. M'n cyclus moet nog op gang komen, want hij is helemaal van slag. Ik heb echt 6 weken gevloeid (wat volgens de gyn niet abnormaal is), maar ik zou willen dat het weer gewoon normaal wordt en ik weer van m'n eigen lichaam op aan kan. En natuurlijk dat ik vervolgens weer snel zwanger mag worden.
@ MHR Kan me goed voorstellen dat je het vertrouwen in je lichaam even kwijt bent. Hoop voor je dat je snel weer een normale cyclus hebt en weer verder mag proberen voor een nieuw wonder. ALs je je verhaal kwijt wilt dan mag je me altijd pb'en hoor. Weet niet hoe het is om een mk te hebben, maar wel hoe het is het blije nieuws van anderen te horen terwijl je zelf helaas nog niet zwanger bent!
Ik moet vandaag ongi worden maar tot nu toe nog niks. Wel buikpijn dus en afgelopen donderdag negatief getest dus weet dat het vandaag wel zal komen maar pff wat blijf je toch steeds hoop houden. Hier ook teleurgesteld maar indd heel blij dat we al zo'n prachtige dochter hebben. Ook hier merk ik dat ik dit net zo speciaal vind als met een eerste. Succes meid
Jeetje meid wat erg voor jou. Net wat giraf al zegt zal het voor jou veel harder zijn allemaal. Ook ik heb al een prachtige dochter rond lopen. Het moet verschrikkelijk zijn om je kinderen te verliezen. Zoiets zal denk ik ook altijd met je mee dragen. Ik hoop dat je cyclus snel weer zijn draai heeft gevonden. Vind het echt zo erg voor je!
Nee nog steeds niks. Ben vandaag 1 dag overtijd en de test gisteren en vandaag zeiden alle2 niks. Al die test van gisteren als je die tegen het ligt in houd zie je wel een 2de streepje maar ik ga er van uit dat het nu dan wel duidelijk positief moestvzijn. Pff spannend zo hoor! En bij jou??