Ik heb een heel random vraagje, maar wie o wie weet waar je de heel simpele plakboeken nog vindt? Ik zie wel boekjes getiteld 'plakboek' in de V&D enzo, maar dat zijn meer notitieboeken met een saaie kaft. Ik zoek er echt eentje met een leuke stevig kartonnen voorkant met een lief plaatje van Nijntje ofzo, echt zoals je vroeger op school kreeg waarin je vanalles mocht plakken en knutselen. Echt meer voor kindjes dus... Wil een boek voor mijn kindje gaan maken
Volgens mij heeft de Bruna ze ook, van Winnie de Poeh en nog meer Disney figuren, volgens mij ook van Nijntje
Leuk! Ik heb em nog van de kleuterklas. Bij de opvang van m'n kinderen maken ze ze ook, met foto's erbij. Jammer dat ik ze pas te zien krijg als ze vier zijn...
Bedankt! Action heb ik ze niet gezien laatst... toch nog maar eens kijken dan. Hema had ze niet. Bruna heeft idd vaker Nijntje dingetjes maar er ligt hier geen in de buurt...
Volgens mij heeft de Bruna ook een webshop... En hier heb ik ze volgens mij ook zien liggen bij de Hema en bij de boekhandel. Wel leuk idee trouwens Succes met je zoektocht!