M;n lieve meisje is weg! Heb haar nu 2 dagen niet meer gezien. Dit is echt niks voor haar, ze komt altijd een paar keer per dag thuis om te eten en te slapen. en nu al 2 dagen niet meer... zit echt helemaal in de stress. Mn andere kat is ook uit haar hum, continu te mauwen en wil steeds gekroelt worden. Óf ze weet waar ze is, of ze mist haar gewoon! Zo sneu... hoop dat ik snel wat hoor, positief als negatief. Nu zit je zo in onzekerheid... Pfff....
Ja meid dat is vervelend,,,,maar ze komt denk ik wel terug hoor. Die van mij is ook wel eens een paar dagen weg. Dan gaan ze net ff wat verder van huis. Even afwachten maar.... Groetjes
Pffff wat een onzekerheid zeg!!! Het kan idd zijn dat ze even wat verder weg is, maar misschien is ze ook wel ergens in een schuur gegaan en is deze nu dicht. Weet niet of jullie veel schuurtjes in de buurt hebben, anders daar eens gaan roepen, je weet maar nooit. Onze katten mochten in begin ook naar buiten, maar 1tje kwam maar niet weer. na de 2e dag zoeken, gingen we naar bed en ik kijk uit het raam, zie ik de buurman naar de schuur lopen en had er een heeeeel slecht gevoel over, dus mijn man gevraagd of hij verder wou kijken wat hij deed, want ik durfde het niet. Hij ging dus de schuur in met een zaklamp en pakte daarna onze kat in nekvel vast en onze kat bungelde helemaal dus mijn man dacht dat hij dood was, hij gooide hem zo in een container. Mijn man daarheen en hij leefde dus nog wel. Dierenbescherming, politie niemand kon wat doen!!! Onze kat is nooit meer de oude geworden, het was zo sneu he? Had zich er helemaal ondergescheten! sorry beetje offtopic, wil je ook niet bang maken
ja ik ben ook wel bang dat ze in een schuur zit, het is echt niks voor haar om weg te blijven. ik ben al rondjes wezen lopen, geroepen, maar niks.. met diverse buren gesproken en ze houden allemaal een oog open voor haar. Of ze zit idd in een schuur, of er is iets anders gebeurd
Is ze gesteriliseerd? Anders is ze misschien de hort op, kleintjes maken Onze kater was ook altijd in huis, echt een huisbeest maar in deze periode verdween ie wel eens een paar dagen... vergat ie even dat ie een je-weet-wel-kater-is. ik hoop dat ze snel terug is!
het lijkt wel de tijd voor verdwenen katten, ze het andere topic van Sakinah... En helaas heb ik ook geen positief verhaal. Onze kat is al sinds 19 mei weg. Helaas niet meer teruggekomen of gevonden. En z'n broertje mist hem nog steeds. Ze waren al 8 jaar samen bij mij Hopelijk is de jouwe gewoon op avontuur en staat ze snel weer voor de deur! Tip: Ga vooral snachts zoeken, dan is het rustiger. Leg wat "oud" kattenbakgrid voor de achterdeur als ze normaal via die kant naar buiten en binnen gaat. Dat schijnen ze te ruiken. Licht amivedi in. bel dierenartsen, asiels, gemeentereiniging etc. Dit hoeft natuurlijk niet nu allemaal al maar als ze langer wegblijft is dit wel handig. Asiels mogen na 2 weken katten/poezen herplaatsen. Sterkte!
echt erg als ze weg zijn en je weet niet wat er is gebeurd. Je blijft altijd zoeken en kijken op amevedi en dierenasiels. Een kat van mijn ouders is ook eens weggelopen en helaas nooit weer gekomen, echt vreselijk!
Wat vervelend dat er zoveel katten missen zeg..... Een aantal weken geleden sprong er een katje voor mijn auto en die heeft het helaas niet overleefd. Ik heb gewacht op de dierenambulance, maar het beestje was niet gechipt. Hoop dat zn baasjes ondertussen hebben gebeld, want kan me voorstellen dat je enorm in de stress zit als je beestje weg is.
Wat sneu dat ie al 2 dagen weg is..en idd vragen of je buren in de schuurtjes willen kijken...desnoods een paar keer Heb je ook al flyers opgehangen in de buurt? En misschien een advertentie op marktplaats zetten, wil ook nog wel eens helpen (zo hebben buren hun hond weer terug gevonden)
nou mevrouw is er weer!! gelukkig, ik reed vanmiddag de wijk uit en ik zag in mn binnenspiegel een kat lopen.. ik denk, zou dat?? en jaaaa! daar was ze weer... hevig mauwend en onder het stof! zou dus idd in een schuur oid hebben gezeten! Ben zooo blij!!
Oh wat onzettend fijn voor je zeg! Echt geweldig nieuws. ps. heb hier al flyers overal in de bussen gedaan en opgehangen, aangemeld bij diverse instanties, MP advertentie maar helemaal niks gehoord. Dit verheel geeft me enige hoop maar na 3 weken is dat wel moeilijk
ja stom he.. en paar uur eerder zit je steeds meer in de stress je verhaal te doen hier op zp, en daarna is ze er weer...
ik hoop dat jou kat ook gauw weer terug komt! al is het alleen maar om uit die onzekerheid te zijn... sterkte!
hebben jullie je katten wel gechipt? wij weten ook nog steeds niet wat er met manlief zn kat is gebeurt of waar hij is....ook niet gechipt.
mijn katten zijn gechipt.. alleen adresgegevens én telefoonnummer klopten niet meer.. heb ik vandaag gelijk maar even aangepast!