MEnorca Tamariscos, welk app. nr moeten we nemen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juenco, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai allemaal!

Wij gaan morgen een 11-daagse reis boeken naar Tamariscos in Menorca. Yep, het buggy-eiland :D

We hebben er nu al zin in!

Maarrr nog wel even een vraagje aan de meiden die er al geweest zijn:

welke appartementen zijn het beste? (nummers please ;)) Ik heb gelezen dat de appartementen aan de kant van hotel Cala'n bosch niet zo fijn zijn omdat in dat hotel tot 24.00 harde muziek gedraaid wordt.

En...zouden jullie kiezen voor een appartement op de begane grond of op de eerste etage? Ons meisje is dan ruim 1,5 jaar oud.

(voor zover we kunnen kiezen natuurlijk ;))

Dank!!!

2. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    OOOOh je moet vragen naar het appartement boven de bar!! Echt supermooi en ruim!! Weet zo even niet het nummer uit mijn hoofd maar was supermooi, was wel de eerste etage maar dat went ( is geen lift maar was geen probleem )

Heeft enorm balkon, als je kindje dan slaapt, dan kan je nog op je balkon zonnen en je zit boven het zwembad welke echt ideaal is voor kleintjes!!

Fijne vakantie, wat daar zeker gaat lukken!!

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    ok dank je wel! We gaan er zo heen en ik zal ernaar vragen! We hebben er zin in!
    Groetjes!

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Ik zou juist kiezen voor de begane grond.
    Wij zaten vorige jaar op de begane grond, terras aan het stenen zwembad kant.
    Ideaal, als je even iets wil pakken hopsa zo over je muurtje heen stappen en je was in je appartement.
    Ook erg fijn was als de kleine sliep wij gewoon op onze ligbedjes konden blijven liggen. Lagen dan gewoon bij ons appartement.
    Overigens moet ik wel bekennen dat wij niet zo enthousiast waren als de meeste mensen.
    Het is best een leuk eiland, maar tamariscos vond ik mwah.
    De appartmenten waren erg slecht onderhouden, oude vergane glorie, zwembad was vies, bedjes waren voor zeker 75% kapot.
    Wellicht komt dit wel omdat wij eind van het seizoen (september) waren.

5. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    oh jammer Sidkmick. Ik heb veel positieve reacties gelezen, maar realiseer me ook dat velen daarvan uit 2008 komen. In 2 jaar tijd kan er veel kapot gaan ;)

We zien het wel. Als het vies is maak ik het wel schoon en kapotte dingen laat ik lekker voor wat ze zijn. Ik hoop alleen niet dat het zwembad vies is, dat cind ik echt goor, zeker voor mijn kleine meisje. Wij gaan in juni, dat scheelt hoop ik dan.

Dank voor de antwoord.

6. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    @sidmick, wij hebben vorig jaar ook die verhalen gehoord, echter die appartementen boven de bar zijn zo goed als nieuw! En enorm groot, en dat uitzicht is echt waanzinnig vandaar mijn tip om appartement boven de bar te nemen.

Zwembad bij de bar is trouwens superschoon en wordt goed onderhouden! Wij hebben een mooie vakantie gehad hoewel er op het eiland niet zoveel te beleven valt...

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Vrienden van ons waren vorig jaar begin van het seizoen (mei) en toen was alles top. Ik denk dat wij echt de pech hadden dat we einde van het seizoen waren.
    Wij hadden tot 3x toe een kapot campingbedje, stopcontactbeveiligingen waren kapot, er hingen de eerste nacht toen we aankwamen geen gordijnen, De bank was volledig door zijn voegen gezakt dus daar kon je niet behoorlijk op zitten, De kraan in de keuken kon niet gebruikt worden.
    En idd de bedjes bij het zwembad waren grotendeels allemaal kapot.
    Om en rond het zwembag werd gewoon niet schoongemaakt, er lagen bv lege bierblikjes en die hebben daar ruim een week gelegen.
    Ondanks dat alles hebben we toch een fijne vakantie gehad.

Deel Deze Pagina