Voor ons is een meisjesnaam al bekend. Het is nog vroeg maar wat betreft een jongensnaam, heeft iemand nog opties? Stoer en kort... Mocht iemand eventueel nog tips hebben voor een meidennaam, kort en niet Nederlands? We willen beide geslachtsnamen in een andere taal. Voor een meisje hebben we bijvoorbeeld namen als deze: Roqi Jolie Mila Coco Voor een jongen hebben we alleen maar Shane En daar zijn we nog niet tevreden over.
Jongens: -Bor -Don -Cody -Elai -Odin -Duco -Aaric -Jax -Seth -Gio -Deon/Dion -Micha -Bruce -Travis -Logan -Evan -Jiri -Jarin -Mike -Silas/Milas Meisjes: -Luz -Djem/Gem -Edi -Maja -Dalí -Mira -Mia -Mare -Philo -Elfi -Qwin -Fré/Fé -Flori
Nash Axel Boaz Nigel Lazlo Phos Riv - Riff Kian - Kyan Bodhi Zed Flynn Skip Cosmo Rex Diaz Indy Kwinz - Quinz - Quince Nio Ruan Vance
Ja we hadden vanuit daar de aanleiding om voor een meisje Roqi te kiezen... Echt heel leuk en stoer ook!
Kieskeurig ik.. Nog geen echte topper gezien. Ik ben meer van deze: Xavi Shane Chermano Chevano De laatste twee zijn ook niet kort maar wel heel apart.. Dat vind ik dan ook wel weer mooi.
ik doe nog een poging Ilay Jaxx Kyan Seth Xess (Chess) Cilian Danilo (op ZeeVanNamen.nl: De mooiste meisjesnamen en jongensnamen voor jouw baby. Kies uit meer dan 24.000 namen. en dan evt Exotische namen vind je ook een hoop)
Nu weet ik een beetje in welke richting je zoekt, dus ik probeer het nog eens Dwain - Dwayne Kayne Jay Tjez Boyd Brett Cash Floyd Jed - Jedd Fayn Benz Royd Bryce Sid - Cid Dez Kez Glenn Rewi Novi Jarvi Indy Ravi Rowi Santi Mauri Ezri Iggi - Iggy Ziggy Django Jestro Rivo Vasco Xenno Zenyo Chequenzo Ciyando Dalphano Danairo Deyenzo Darshano Deanu Devani Dymairo Elgiano Elsandro Evano Fauvero Givano Giyandro Ilaydo Jarenno Jarzyno Jefaro Jivanello Kayento Kyjardo Lucendo Marchanno Marenzo Mishano Nivano Ravanni Revano Rishano Roshendo Shayenzo Shaylandro Thayrico Trisando Verrinyo Xiryano Yecharo een hele lijst met exotische namen, misschien heb je er wat aan