Eerst heb je geen inspiratie en tekst en nu weten we niet meer welke echt het allerleukste is voor op het kaartje van ons derde kindje. we hebben nu: 1) Voor L de eerste keer. Voor R de tweede keer. Voor papa en mama de derde keer een wonder is het telkens weer. 2) Toen je nog in mama's buik zat gaven we je vaak een kusje Maar nu ben je er dan eindelijk ons lieve kleine zusje. 3) De oogjes van R en L stralen als ze jou een kusje geven en trots aan iedereen vertellen dat ze een zusje hebben. 4) Hier ben ik dan! Een lief klein mooi meisje Voor een jongentje hebben we de tekst: prachtig, mooi eigenwijs en stoer met trots presenteren wij: Naam onze lieve kleine broer. zou dit ook wel voor een zusje willen maar krijg het niet gerijmd. Iemand van jullie misschien wel? welke vinden jullie gedichtje 1,2,3 of 4
Zo lief en klein, we geven haar een kusje met trots presenteren wij: Naam ons lieve kleine zusje. Lief, klein Prachtig en mooi. Wij geven jou een kusje. Welkom Naam Ons kleine zusje Er is niet veel dat rijmt op zusje. Ik vind 1 en 4 de leukste.
ik vind 4 het mooiste. wij hadden: mama droeg me 9 maanden lang. ze werd er 's nachts soms wakker van. maar nu ik ben geboren, kan ik ook papa 's nachts gaan storen.