Wie heeft hier ervaring mee? ik verwacht mn 3e kindje en mn oudste zie ik voorlopig nog niet zindelijk worden, ik kom dus om in de luiers en ik vergeet gewoon om elke dag/2 dagen de luieremmers te legen. Daarom dacht ik nu een diaper champ te kopen, want van 3 kinderen poepluiers word toch wel heel erg veel stank! Nou, iig ben ik erg benieuwd of jullie ervaring hebben met dit ding.... Of hij echt een beetje de stank tegenhoud enzo...
Ik heb zo'n nappywrapper en gooi alleen daar de poepluiers in. De plasluiers gooi ik in de gewone vuilnisbak. Hoef je dat ding ook niet zo vaak te legen. Ik heb twee simpele luieremmers van de Hema op de kamers staan en de nappywrapper beneden. Als ik boven een poepluier verschoon neem ik hem daarna mee naar beneden. Maar ik verschoon ze amper boven, ik heb beneden ook een commode.
Ik heb een grote maat Diaper Champ, dus het duurt even voordat deze vol is, en echt geen last van geen luchtjes! Er kunnen gewone pedaalemmerzakken in dus je hoeft geen navullingen oid te kopen. Echt ideaal!
Wij hadden de klein maat diaper champ, die moest met 2 in de luiers 1x in de week leeg (ze gingen ook naar het kdv). Geen gedoe met navullingen ed. Het enige moment dat ie stonk was bij het wisselen van de zak . We hebben hem uiteindelijk weggedaan omdat manlief de luiers er alsnog naast legde... (mannen! )
Wij hebben een middelmaat diaper champ gekocht, nog niet gebruikt omdat ik zwanger ben van onze 1e maar heb al zoveel goede verhalen gehoord, en het grote voordeel is toch wel de normale pedaalemmerzakken!!!
Wij hebben de middelmaat geloof ik. Lekker makkelijk, geen navullingen. Vind alleen dat die stinkt als je doorspoelt ze maar en met zak verwisselen. Maar zo als die gewoon staatgeen nare luchtjes. 1x per week zak verwisselen.
Ik heb tijdens mijn studie op kdv's gewerkt, daar hadden ze ze ook. Ik vond het wel ideaal hoor, rook nooit wat! Alleen wat iemand hier zegt, als je er een nieuwe indoet kan er wel eens een luchtje uitkomen
Hier ook een fan van de daimper champ! Nooit last van luchtjes!!!! En het scheelt ontzettend veel van die navulling, omdat er gewoon een vuilnis/pedaalemmerzak in kan!
Hier ook 1, vind het een ideaal ding! Hebben de kleinste maat, passen gewoon ook plastic tasjes van de winkels in bijv (pedaalemmerzakken waren op ) Er komt wel eens een dampje voorbij als je er een nieuwe luier indoet en met het verwisselen maar verder helemaal niks!
Hoi wij hebben ook de middel maat Diaper Champ, maar ik verschoon hem inprincipe om de dag. Want ik vind hem dan wel gaan ruiken. Ook zet ik hem regelmatig even te weken met een sopje er in.
Ik doe liever mijn man weg dan de Diaper Champ Wij hebben er 2, 1 grote en 1 middelmaat. Grote is geweldig, maar moet je wel vaker verschonen dan dat hij vol is want anders begint het op den duur wel een beetje te ruiken vind ik. 1 x per week verschonen is prima hier.