hoi, morgen avond vier ik mijn verjaardag ik wil eens iets anders dan toast,kaas,worst hebben jullie tips/ideeen?
ik vier morgen de verjaardag van mijn man, is vandaag jarig ik doe wraps met kruidenroomkaas, blaadje sla en dan kipfilet (voor op de boterham) en zalm en dan rollen en stukjes snijden.
Euh.... Wraps met zalm en kruidenboter! Wraps een paar sec. in de magnetron. Zalm ertussen en kruidenboter en dan rollen, snijden, prikkertje.. wholaaaa! Monchou met een gesneden uitje in de ham rollen. Ham en asperger. Eh... ik denk nog even mee!
zalm kan je kruidekaas in doen dan oprollen. vind zelf tomaten lekker moet je ff uithollen dan mozzerela of geitenkaas erin doen.(je kan er oregano over doen) wat ik ook lekker vind maar dit eet je wel warm, champigons uithollen en schimmelkaas erin doen ff in de oven jammiee!!
ehh.... niet erg origineel maar wel lekker is: Wraps(paar sec in magnotron) Rucolasla,RoomBrie Honing en Walnoot en indd de zalm variant met roomkaas ook lekker!! Succes
Ik lees al veel suggesties, leuk om ideeën op te doen! Je kan ook een strookje witlof (rauw) uithollen en dit vullen met rundvleessalade, tomaatjes uithollen en vullen, en ik hou erg van de gevulde eitjes, wel beetje standaard, maar errug lekker!
mmmmm krijg al trek. die wraps heb ik al een aantal keer gemaakt. maar ik las tappas en nu wil ik wel wat tappas tips..... hahahhahahha helpen jullie?
Minipizzaatjes plakjes bladerdeeg in vieren snijden, beetje tomatenpuree erop, wat stukjes champignons/olijf/ham/salami/wat je wilt, plakje kaas erover en een kwartiertje in de oven Koud ook errug lekker
Kreeg ik van een collegaatje van mij als tip laatst. Plakken kaas kopen, elke plak besmeren met philadelphia smeerspul met kruiden (eigen merk welke winkel dan ook is natuurlijk ook goed), reepje paprika erop en die dan er helemaal inrollen en in 2 of 3 stukjes snijden. Cocktailprikkertje erin, lekker hoor!
Bij de C1000 hebben ze 2 verschillende tapaspaketten. Kan je heel makkelijk zelf tapas maken. Ik maak het wel eens voor verjaardagen of als er mensen een avondje langskomen. Je maakt het gewoon van te voren klaar en zet het koud op tafel.
Monchou met uitjes en bieslook in ham (jammiee! ) Kleine (saté) gehaktballetjes Uhmm.. verder weet ik het zo ook niet eigenlijk
Heb helaas een lege kast... moet morgen boodschappen doen, duik ook maar ff de winkel in voor guacemolespul.. en nu de koelkast in om een stuk kaas in blokjes te snijden denk ik.. lekker simpel maar lekker lekker!