inderdaad ...hier altijd groot succes...soms zo erg zelfs dat als wij op een verjaardag komen dat ze daar zeggen...joh heb alles in huis gehaald....maar willen jullie het even maken hihihi
mirell queenbee: uum nee het is sinds kort zo dat we het thuis maar vast maken want idd of je stond in de keuken als het huis vol visite was of we gingen eerder...dus hebben we maar gezegd we maken het thuis wel...maar wel ff belletje van te voren doen of we het moeten maken...want je moet wel de ingredienten betalen
de keuze is wat moeilijk maaaaar ik ga voor wraps/gehaktballetjes in knoflooksaus/kipfilet piri piri/ olijfen groen en zwart in marianade /stokbrook/aiolie/ pesto boter/rauwe proscuito ham met roomkaas/en wat rauwkost zoals komkommer tomaatjes paprika met een pestomayonaise dip. alles morgen middag maken en savonds zo weinig mogenlijk in de keuken! en doe dit keer maar geen grote stukken gebak! anders eten ze de rest niet op!!
@Debsje, dus je bent een cateraar in het klein, hihi! Wel handig voor jullie familie en vriendenkring! *Heb trouwens net ff uit de kast een mars geplukt....*
@Mirell, lekker hoor! Hoelaat en waar moeten we morgen zijn? In elk geval alvast heel veel plezier morgenavond!
mmmm heb hier 3 schoentjes onder de openhaard staan met chocolade pietjes erin.........mjammmmm zal ik......
Ben blij dat ik geen pietjes in huis heb nu... zag wel in de kast net 2 suprise eitjes liggen.. *burp*
Dat is gemeen zeg omdat nog even te zeggen. Die mini tompouches *smelt* en die mini zoenen och jummmmmie Ik moet duidelijk ongi worden haha
hihi..als je ook nog een recept voor chocotaart wil hebben die in 15 minuutjes klaar is...roep je maar hoor
@Ilse, tuurlijk! nu weet ik ook waar mijn vreetdrang ineens wegkomt! Is vandaag dan wel weer het begin van een nieuwe pilstrip, maar ben nog wel ongi. Oh..! In dat geval neem ik nog ff een kijkje in de kast.. tis immers ook net Sint Maarten geweest... of zal ik toch voor de combi salami/augurk gaan...