Hallo Dames! Ik ben Fanny en op dit moment 21 weken zwanger van ons tweede kindje. We hebben een meisje van 16 maanden. Kaithly heeft ze. Het is een apart naam, wat je niet vaak hoort maar toch wel bekend in de mond klinkt. Nu krijgen wij een jongetje en we weten dus echt de naam er niet bij. We hebben alles doorzocht. Boeken, internet overal en de namen die ik leuk vind, vindt mijn man niet leuk! Wie heeft er nog suggesties voor ons. Het moet een jongens naam zijn die je niet alle dagen hoort (piet, klaas, jan) Wat anders!Het hoeft niet helemaal onbekend te zijn. Het moet natuurlijk ook passen bij Kaithly. En ik ben half frans, dus vind het fijn als mijn familie de naam ook goed uit kan spreken! Wie helpt mij!!!
Moeilijk!! Maar ik zal een poging doen Adrian Aidan Allard Alain Brody Benjamin/ Ben Cody Colin Connor Charles/ Charlie Dean Damian Etienne Elias Felix Florian Fabian Gideon Gabriel Henri/ Henry Ian Jack James Jackson Julien/ Julian Justin/ Justus Julius Karl Luc/ Luuk Lucas/ Lucien Maximillian/ MAx Matthias Matteo Nathan/ Nate/ Nathaniel Oliver / Olivier Pierrot (^ op o, krijg ik niet gedaan hier..) Quinten Randy Riley Ralph/ Ralf Rick Sebastien/ Sebastian/ Sebastiaan Seth Sepp Stanley Samuel Toby/ Tobias Tristan Vince/ Vincent Vico William Xavier Xander Zach/ Zachary .. Tot zover mijn gebrek aan inspi
We hebben al wel wat ideeen. Justin/Justus hadden we. Onze buurjongetje die hier vaak komt spelen heet Destin. Dus met Justin lijkt het op elkaar. Justus vindt mijn man minder. Jason en Davy vinden we ook erg leuk. Alleen kan dat wel met Kaithly en Davy. alletwee met dezelfde klank aan het eind of past het juist. Lucien vind ik wel erg mooi, hopen dat mijn man dat ook vindt! Dus er mogen meer ideeen komen mensen! Bedankt tot zo ver
Kaithly, wat een mooie naam! Wel moeilijk om daar iets moois bij te zoeken Ik probeer wat: Alexis Condor Corbin / Corbyn Dante / Danté Den Devin Dinand Django Dorian Dylan Flynn / Flinn Flynt / Flin Gavyn / Galvyn Janice Jaye Jem Just Kaylon Lancelot Marlon Morrys / Morris Pherry / Pheron (Pherson) Quint / Quin Roben Rowyn / Rowin Xylan / Xylano / Xylander
Ik vind trouwens dat Kaithly en Davy prima kan hoor Niks mis mee, zo'n combinatie. Kaithly & Baithy (ik verzin maar wat hoor) zou ik wel erg vinden Ik vind Davy trouwens niet echt een mooie naam, maar dat doet er niet toe.
ik vind Kaithly en Davy wel iets teveel van hetzelfde, sorry. Jason is wel erg leuk erbij! en Justin ook. Ik vind Justin en Destin ook wel echt andere namen, wel dezelfde klank, maar het is niet in één gezin, dus daar zou ik het niet voor laten. Lucien vind ik persoonlijk iets minder. kortom: tot nu toe zeg ik van jouw namen: Kaithly en Jason!
Dani Brent Mason Diovanni Devanjo Cereno Retono Jamaro Keyenzo Silvanio Demian Jules bjorno DiEgo Egon Kian Liam Danilo Danio