Ik heb net mijn test gedaan. Ook al is het nog wat pril. Vandaag 4 weken zwanger. Via een site heb ik berekend dat ik 4 juli uitgerekend ben! Straks vriendlief verrassen. Ik heb een leuke kaart gekocht en babysokjes met I love dad erop. En uiteraard ook de test erbij gedaan. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren!! De broodjes staan in de oven en ik ga zo naar boven met de kaart!!! Spannend!!!
hoi lizra. gefeliciteerd met jullie zwangerschap!.. En je vriend zou wel heel blij zijn geweest =) Ik ben ook zwanger en ben uitgeteld op 2juli 2015. dus ook nog pril.. heb samen met me vriend de test gedaan gisteren was een dikke vette plus.. 24e had ik ook al getest toen was het nog maar een licht plusje.. en nu dus een knalplus =) helemaal happy!.. liefs, nicole
Hoi meiden.. Aller eerst van harte gefeliciteerd. Ik ben ook uitgerekend op 2 juli Op 23 oktober een testje gedaan en daar kwam een vette streep. Dit wordt ons 2de kindje reuze benieuwd en hopen dat alles goed zal blijven gaan. Liefs Yvonne
Jullie ook gefeliciteerd!!! Mijn vriend was verbaasd maar ook heel blij. Ik ben direct na mijn pil stop zwanger geworden. Zelf had ik gedacht dat het meer tijd zou duren voordat ik zwanger zou zijn. Mijn vriend heeft met zijn ex jaren geleden 2x per ongeluk zwanger geworden, maar ook 2x een miskraam. Dus mijn vriend wil het nog voor zich houden terwijl ik het graag aan mijn ouders al wil vertellen. Wanneer gaan jullie het vertellen aan je ouders? Ik heb maar 1 test gedaan. Misschien aankomend weekend nog een keer testen en kijken of het meer een knaller is.
Dag allemaal, Ten eerste jullie natuurlijk ook gefeliciteerd!!!! Wij hebben afgelopen weekend getest en zijn 5 juli uitgerekend Heb het alleen een vriendin verteld en verder gaan we het (deze keer) tot de 12e week voor onszelf houden... Moet zeggen dat de MA er flink heeft ingehakt qua onzekerheid en ook bloed (oud bloed) ik nu al een tijdje dus eerst maar eens een echo.... Kan er nog niet echt van genieten Ik krijg vrijdag 14 november met 6w5d een echo - en jullie?
Loesje. Meid kan ik me voorstellen heb zelf ook ooit een miskraam gehad. Heb je nu ook weer wat bloed verlies dan? Ik heb 19 nov mijn eerste termijn echo ben ik 9 weken pffff duurt nog ff.
Dag Vonnie, Ja, verlies al sinds mijn eisprong oud bruin bloed... Kan volgens het ziekenhuis allemaal geen kwaad zolang ik geen buikkrampen en rood bloedverlies heb, maa moet zeggen dat ik er zelf nog niet zo relaxt in sta... Wachten duur zooooo lang.... afschuwelijk!! Hoe voel je je verder? Soms voel ik me alleen wel zo'n zeur...eerst de wachtweken die ellenlang duren en dan bén ik zwanger en nu klaag ik dat de eerste weken zo lang duren ha ha
Zolang het oud bloed is kan het geen kwaad maar ik begrijp je angst want dat wil je niet zien natuurlijk! Zo kan je ook niet echt genieten er van. Je bent geen zeur hoor. Ik voel me goed borsten doen zeer paar dagen goed misselijk geweest nu veel minder alleen de ochtend en ja soms wat krampjes. Had je maar een luikje dat je ff kan kijken of het goed gaat.
Dank je wel zal ik ook zeker doen hahahaa. Morgen komt hier mvm mag ik weer een testje doen ik ben benieuwd altijd weer spannend!
Super!! Geniet er van morgen Heb gisteravond MvM al gehad (ze kon volgende week niet...) en weer een positieve test erbij, joehoe!
Ja dat wil ik eigenlijk ook! maar mijn vriend wil het liever nog niet i.v.m. de 2 mk die hij heeft gehad met zijn ex. Aan de ene kant vind ik dat begrijpelijk, maar aan de andere kant het is voor mij allemaal nieuw!
ten eerste allemaal proficiat x. hoop dat het bij iedereen goed mag gaan☺.. ik kon mijn mond niet houden tegen me ouders en schoonouders dus die weten het al.. als het dan mis zou gaan kan ik wel met iemand erover praten.. ook wel met mijn vriend maar dat is nooit zon prater geweest!.. hebben jullie al last van zwangerschapsverschijnselen?. xx
Ik dacht even dat ik dubbel zag, maar er is al een juli 2015 topic dames! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/543007-juli-2015-uitgerekend.html
Klopt! Hebben nu een dubbele @Nicole: gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend? Hen zelf last van opgeblazen buik, veel krampen en steken in buik en klein beetje zere borsten. En jullie?