Idd daar geef ik je ook gelijk in ... Dat vond ik ook echt super zonde van me geld en ga daar ook niet meer heen .. Zonde geld allemaal ..
Ik vond het ook zwaar tegenvallen toen ik er vorig jaar ben geweest met vriend en dochter, had ook voor ogen dat er dan gezellig aapjes op de kinderwagen kwamen zitten, maar de aapjes blegen mooi in de bosjes. ga er dan ook niet weer heen
Persoonlijk vind ik dat alles tegenwoordig zo belachelijk duur is om met je gezin heen tegaan..maargoed ...dat terzijde . Apenheul...ik vond er 10 jaar geleden dus helemaal niets aan..kids over de zeik..*40 apen op je buggy is niet grappig als je 1.5 bent* Om over het bijten maar tezwijgen...*vrouw werd gebeten in haar boven arm en kuit..drama..wat een hap nam dat kreng* Dus voor ons was de lol er wel vanaf.. Maargoed..je kan verwachten dat wat los loopt naar je toe kan komen, en weten die beesten veel.....zoveel leuke dingen waar je aan kan trekken en plukken...maar leuk is anders..dus we zijn daarna nooit meer geweest..
Klopt wij zijn echter vorig jaar naar emmen geweest, via menzis kon je toen kaartjes bestellen voor 5 euro per persoon. Heel druk, maar wel gezellig. De kaartjes voor de apenheul had mijn man gewonnen op zijn werk, was een speciale compleet verzorgde dag, compleet met lunchpakket, koffie met taart enz enz. Op zijn werk hadden ze er 4 kaartjes voor gekregen en die werden verloot. Mijn man had ze gewonnen, wij hebben er echter (toen) maar 2 nodig dus een andere collega die er ook maar 2 nodig had, daar hebben we ze aan gegeven. Groetjes Anita
Ik ben in het voorjaar nog geweest, en alhoewel ik het zelf ook een beetje vond tegenvallen, de aapjes kwamen wel heel dichtbij, we werden alleen vriendelijk verzocht om ze niet aan te raken en ze gewoon hun gang te laten gaan. Ik moet zeggen dat het voor ons nu misschien minder leuk is omdat we wat ouder zijn geworden, maar Jayden vond het helemaal geweldig
Hahaha dat zag ik wel hoor. Justin heeft de dag van zijn leven gehad. De aapjes bleven ietwat op afstand (meter of meer) maar hij vond het gewéldig!
ik kijk altijd eerst op de site als k ergens heen ga daar staat het ook op dat je een speciale tas moet halen om je spullen in te doen en dat ze niet bij je mogen komen enz vind het wel jammer daarom zijn we ook niet gegaan
speciale tas heb ik ook niet gebruikt. Je moet er gewoon rekening mee houden dat je niks los in de wagen hebt liggen ofzo, maar dat is ook logisch anders gaan ze ermee vandoor!
Ben er ook een paar weken geleden nog geweest. En heb er gewoon een super dag gehad. Maud heeft d'r ogen uitgekeken en vond het helemaal geweldig. Dat je de apen niet mag aaien en niet mag voeren vind ik ook niet meer dan logisch. Ik vond ze nog dichtbij genoeg komen en het was geweldig om te zien hoe alle doodshoofdaapjes achter elkaar aan in gestrekte draf richting de voerderbakken gingen toen de verzorgers met eten kwamen