ik moet even klagen hoor want ik wordt helemaal gek van mn zus. dat mens belt de hele dag ze weet niet van ophouden. soms neem ik mn tel. dan niet op maar dan belt ze op mn huisnummer..als we die niet opnemen belt ze naar mn vriend. ik word er echt sch**tziek van! en dan zou je denken dat ze iets boeiends te melden had nou mooi niet!!!!!! ze moet soms zelfs nadenken over wat ze wilt zeggen want ze heeft niks te vertellen. BEL DAN NIET! en ik kan dr maar niet genoeg hints geven dat dat gebel elke dag nu best vervelend is. ze is echt heel erg vervelend geworden. elke dag maar zeuren over de naam van de baby terwijl ik al 1000000 keer heb gezegd dat ik dat niet vertel en dat ze ermee moet ophouden want ik begin dat gezeik zat te worden. nou volgens mij sprak ik toen chinees want ze zeurt nog steeds. wat doen/zouden jullie tegen zo iemand zeggen die maar niet begrijpt dat het erg irritant is om te bellen terwijl je niks te zeggen heb
zuchten..... Haar ook evenveel bellen. Haar wakker bellen.... hetzelfdoen doen dus.... als ze het dan nog niet begrijpt... Sterkte
oh meid heel herkenbaar maar dan met m,n tante... die had het lef om me om 22:45 te bellen in mijn kraamtijd na een bevalling van 68 uur...... je zou haar toch..... en dan naar de huistelefoon bellen, en nog een keer naar m,n mobiel.... en dan belt ze uiteindelijk m,n moeder die dan woest word.... ik zou het gewoon een keertje flink zeggen in duidelijk verstaanbaar nederlands...... STOP MET ME STEEDS TE BELLEN!!!!!!!! , sommige mensen hebben geen plaat voor hun kop maar een stalen deur van 4 cm dik....... zucht......en anders heel lullig.... nummerweergave? nummerblokkering????? en dan vragen naar die naam..... net als mijn tante... steeds maar niet kunnen respecteren dat we dat voor onszelf wilden houden.... nou geef maar lik op stuk hoor..... als je het 100 keer aardig hebt geprobeerd... je bent hoogzwanger.. gr Jose
neee meid ben je gek dan hebik een rekening van hier tot tokio!!! of dat ze nou ligt te slapen te sexen of doodziek in bed ligt.. ze blijft aan de tel onzin verzinnen.
hahahah goh is jouw tante toevallig mn zus? vreselijk he!! ja ze kwam ook met het "leuke" idee..jaaaa dan blijf ik lekker bij jullie slapen als baby is geboren. nou mooi niet! wat dacht je van je blijft in je eigen nest slapen en laat ons ff wennen aan het nieuwe leventje???? leuk en aardig al die intresse enthousiasme maar je kan ook tever gaan.
als ze nou straks weer belt moet jij de eerste zijn en gewoon zeggen "vanaf nu mag je nog 1 keer per dag bellen en alleen als je ook echt iets te melden heb anders hoef je me ook niet die ene keer te bellen". Je stoort ons en wij vinden je opdringerige gedrag erg vervelend. Nogmaals je krijgt de naam van de kleine pas te horen als het is geboren dus hou op met vragen naar de bekende weg. Dag zus ik spreek je morgen. Gewoon duidelijk meteen alles er in koppen en dan de stekker er uit trekken.
Oow bah! Weet je zus al wel wat het geslacht is?? Ik zou gewoon een naam voor het andere geslacht geven... Zoiets als... Frederick ofzo... Of.. Friedrich... Lol. Hoe oud is je zus eigenlijk? Klinkt als een zeventienjarige puber...
ja het geslacht weet ze al en daarom vind ik het nog vervelender dat ze elke keer vraagt hoe hij zal heten. we hebben het geslacht al verteld kun je daar niet mee leven deze laatste weekjes? en een andere naam? nee! als ik nee zeg dan is het nee en daar moet ze het maar mee doen. ennuhh niet schrikken..ze is 28!!!!!!
dat zou ik heel graag willen doen maar dan is het ruzie voor altijd. komt er ook nog eens bij...zij kan niks uitpraten het is meteen ruzie! de eerste zin van jouw advies zou al meeer dan genoeg zijn om een knallende ruzie te veroorzaken. belachelijk toch?!
als ik iemand duidelijk heb gemaakt dat ze te vaak bellen en ze gaan door dan pak ik niet meer op als ze bellen, heb je nummerherkenning? gewoon niet oppakken!
ja ik heb wel nummerherkenning en ik neem ook niet op maar het is gewoon heel erg irritant dat ze dan gewoon door blijft bellen. op mn mobiel, huisnummer en de mobiel van mn vriend, ze gaaat net zoalng door tot iemand opneemt.
Tja, ik vrees dat er maar 1 ding op zit: niet hinten maar zeggen. Ik wil niet dat je zo veel belt, ik bel jou wel als ik tijd en behoefte heb. Zoiets. Echt hoor, kost ook even veel energie maar minder dan je constant zo te ergeren en je te verstoppen voor je eigen zus nota bene!
Inderdaad gewoon zeggen dat ze moet stoppen met bellen, als ze het dan toch doet gewoon de telefoon niet opnemen en als zij dit als reden ziet voor ruzie... so be it. Dan is het misschien nog even lekker rustig voor je
Maarja, aan de andere kant.. Waarom zou je je mobiel uitzetten en je huistelefoon eruittrekken omdat z'ij belt... Dat zou zonde zijn, want dan ben jij van de zwakke kant.. Tenminste zo zie ik dat... En is ze 28????????? Jemig.... Hoop in ieder geval dat ze niet elke dag op de stoep staat om haar neefje te zien dan, want denk dat je daar nog gekker van gaat worden. En het blijft familie, dus het vertellen aan haar is zo lastig en moeilijk...
Ben het met je eens bellaluna maar als ze de gewone eerlijke aanpak niet wil begrijpen zou dat de laatste oplossing zijn. Trouwens ook fijn als je straks aan het bevallen bent en ze belt om de haverklap terwijl jullie wel wat anders aan je hoofd heb.
Jeetje wat vervelend zeg Ik zou haar zeggen dat als ze zo vaak blijft bellen en naar verschillende nummers dat zij dan de laatste is die gebeld wordt als de kleine spruit geboren is.
nee ik heb tegen mn vriend gezegd dat als ik moet bevallen hij niemand anders dan zijn moeder en en mijn vader mag bellen. zn moeder is er sowieso als eerst bij want zij brengt ons naar het ziekenhuis en als ik tegen mn vader eg dat ie zn mond moet houden totdat debaby geboren is dan doet ie dat wel. maar ij weet dat ie in geen geval mn zus mag bellen. hij wordt er ook een beetje gek van inmiddels.
nee dat kan ook weer niet want als mijn vriend van huis is belt ie wel es tussendoor om te checken of alles goed gaat enz dus hij zou in paniek raken als hij me niet kan bereiken.
ff een update..ze heeft nu inmiddels alweer 6 keer op alle nummers gebeld. en er is echt niks aan de hand. ik ben nu echt niet te genieten op dit moment.