Wie is er wel eens naar de apenheul geweest? We willen zondag gaan, maar er wordt best wat regen voorspeld, als er net als in veel andere dierentuien ook veel binnen gedeeltes zijn is dat niet zo erg, maar als ik het op de site goed lees is er niet eens een binnen restaurant. Wie kan mij vertellen of het wel of niet zo is.
De meeste dieren hebben wel binnenverblijven. Of als ze buitenblijven heb je overdekte plekken om te kunnen kijken. Er is wel degelijk een binnenrestaurant. Die zit bij de kinderboerderij. Bij de grote speeltuin is alleen buiten gelegenheid om te eten en te drinken.
er is wel een binnenrestaurant, maar om eerlijk te zijn vind ik de apenheul niet veel aan als het regend!
Andere dierentuienen zijn we dit jaar al veel geweest, apenheul hebben we kaartjes die alleen deze maand nog geldig zijn. We zijn dit jaar naar Emmen, Blijdorp, Burgers Zoo, en dierenpark Europa geweest (iedereen vind het leuk om met de kleine naar de dierentuin te gaan omdat ze het zo leuk vind ) Maar toch bedankt voor de tip!
Idd zoals voorgangers al zeggen binnenrestaurant bij de kinderboerderij en best wel wat binnenverblijven waar je even schuilen kunt. Wij zijn gister geweest en toen het ging regenen zaten we toevallig net overdekt bij de Gorillavoederpresentatie, dus dat was mazzel Best te doen hoor.
Ik zou zelf niet naar de Apenheul gaan als het veel gaat regenen. Met een enkel buitje is het nog wel te doen, doordat er enkele stukken binnen zijn, maar de (naar mijn mening) leukste gedeeltes (daar waar de aapjes los lopen) zijn toch wel buiten.
Ik heb op het laatste gestemt. Maar als het echt al vast zou staan de datum en het gaat dan misschien regenen dan zou ik het niet af zeggen. We leven tenslotte in nederland, de voorspellingen zijn niet zo veel waard en regen kan net zo goed sochtends vroeg of savonds laat vallen.
Ik zou ook niet gaan als het regent denk ik. Ik bedoel als je daar bent en het regent, tja dan is dat jammer maar heb je gewoon pech. Maar als er al veel regen voorspeld wordt voor die dag zou ik toch een andere dag gaan..
Toevallig wilden wij ook zondag ook naar de Apenheul gaan, maar wij zien er van af. Volgende week wordt het mooi weer en dan neemt mijn vriend een dagje vrij om alsnog te gaan.