apenheul

Discussion in 'De lounge' started by debq, Aug 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

apenheul wel of niet met regen

1. ja

2. nee

3. alleen als het net zo uit komt, niet als regen is voorspeld

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Wie is er wel eens naar de apenheul geweest? We willen zondag gaan, maar er wordt best wat regen voorspeld, als er net als in veel andere dierentuien ook veel binnen gedeeltes zijn is dat niet zo erg, maar als ik het op de site goed lees is er niet eens een binnen restaurant. Wie kan mij vertellen of het wel of niet zo is.

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Weinig tot geen binnendingen.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

De meeste dieren hebben wel binnenverblijven. Of als ze buitenblijven heb je overdekte plekken om te kunnen kijken.

Er is wel degelijk een binnenrestaurant. Die zit bij de kinderboerderij. Bij de grote speeltuin is alleen buiten gelegenheid om te eten en te drinken.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik zou niet naar de apenheul gaan.

Dierentuin Emmen heeft wel heel veel binnen.

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    er is wel een binnenrestaurant, maar om eerlijk te zijn vind ik de apenheul niet veel aan als het regend!

6. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Andere dierentuienen zijn we dit jaar al veel geweest, apenheul hebben we kaartjes die alleen deze maand nog geldig zijn. We zijn dit jaar naar Emmen, Blijdorp, Burgers Zoo, en dierenpark Europa geweest (iedereen vind het leuk om met de kleine naar de dierentuin te gaan omdat ze het zo leuk vind :D) Maar toch bedankt voor de tip!

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Idd zoals voorgangers al zeggen binnenrestaurant bij de kinderboerderij en best wel wat binnenverblijven waar je even schuilen kunt. Wij zijn gister geweest en toen het ging regenen zaten we toevallig net overdekt bij de Gorillavoederpresentatie, dus dat was mazzel ;)
    Best te doen hoor.

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

wij willen ook zondag gaan heb ook kaartjes maar twijfel ook door het weer dus lees even mee

9. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Heb nog even een poll erbij gezet..

10. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

Jul 26, 2009
    1,679
    0
    36
    Female
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Apenheul is superleuk maar met regen zou ik het zeker niet doen!

11. marjol

marjol Fanatiek lid

Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    Ik zou zelf niet naar de Apenheul gaan als het veel gaat regenen. Met een enkel buitje is het nog wel te doen, doordat er enkele stukken binnen zijn, maar de (naar mijn mening) leukste gedeeltes (daar waar de aapjes los lopen) zijn toch wel buiten.

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb op het laatste gestemt. Maar als het echt al vast zou staan de datum en het gaat dan misschien regenen dan zou ik het niet af zeggen. We leven tenslotte in nederland, de voorspellingen zijn niet zo veel waard en regen kan net zo goed sochtends vroeg of savonds laat vallen.

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik zou ook niet gaan als het regent denk ik. Ik bedoel als je daar bent en het regent, tja dan is dat jammer maar heb je gewoon pech. Maar als er al veel regen voorspeld wordt voor die dag zou ik toch een andere dag gaan..

14. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Toevallig wilden wij ook zondag ook naar de Apenheul gaan, maar wij zien er van af. Volgende week wordt het mooi weer en dan neemt mijn vriend een dagje vrij om alsnog te gaan.

Share This Page