Hier komt een mini kerstboom denk ik Onze pup luisterd slecht en is super druk. Mijn kids vonden boom altijd wel interessant. Paar x nee zeggen en ze bleven er vanaf gelukkig
En als je hem zijn eigen kerstboom geeft? Dat werkte hier heel goed. Gewoon een klein nepboompje, wat stoffen of houten versieringen en laat hem zelf maar rommelen met zijn eigen boom. Hier blijven ze nu heel goed van de boom af. Tenminste: nadat ik vorig jaar gedreigd had het hele zaakje na 1middag weer op te ruimen... Ze konden er maar niet vanaf blijven, en ik was het toen al zo zat! Dus toen ben ik heel koelbloedig de ballen weer uit de boom gaan halen. Ze dachten echt dat het menes was... (het was trouwens vooral Jitte die er een handje van heeft om aan de boom te zitten, Jelle doet er niks mee... maar als Jitte dan begint, gaat hij meedoen) In ieder geval ging het daarna goed, wat er gesneuveld is ging per ongeluk. De huiskamer is niet zo groot en zo'n boom staat dan snel in de weg. Maar dat hebben we er wel voor over.
Hier hebben we alleen maar plastic ballen, alhoewel het met mijn zoontje nooit een probleem is geweest. De kat dat is echter een ramp, die klimt in de boom, tikt de ballen eruit, gaat ermee voetballen om vervolgens halverwege de boom te gaan liggen slapen. Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat met mijn dochter, zij klimt ook overal op, en aangezien we dit jaar een nieuwe boom hebben van 2.60m hoog kan ik mijn lol op vrees ik.
Koop een boom die je ondersteboven aan et plafond hangt, die bestaan. Of een halve boom die je tegen de muur hangt zodat t net is of je boom uit de muur komt.
Ik had een klein boompje staan in de periodes dat mijn kinderen in de boom konden gaan hangen. Een hele leuke volle (niet zo'n smal kinderboompje) en die had ik op het dressoir of een klein tafeltje staan. Afgelopen kerst had ik wel de grote boom staan maar met plastic ballen (niet opvallend plastic) het viel mij mee hoe snel ze door had dat ze er niet aan mocht zitten.