Hai allemaal, Ik zit met het volgende. Mijn zoon heeft de laatste 3/4 nachten dat wanneer die op zijn buik in bed ligt dat ie dan de boel bij elkaar schreeuwd en dus niet meer terug draait. Zou dit komen omdat ie last van de slaapzak heeft? En zal ik hem er dan al uit halen of moet ik net zolang gaan wachten toto ie zelf wel terug kan draaien. Hij kan wel gewoon terug draaien zonder slaapzak en beneden aan het spelen is. Wie heeft er een suggestie hier voor want ik zit met mijn handen in mijn haar en ik raak een beetje op van de te weing slaap s'avonds. HELP...... Groetjes milou
Maar leg je hem op zijn buik neer of draait hij zelf? Ik heb voor Louise een vrij lange slaapzak en het onderste gedeelte stop ik dan onder het matras zodat ze niet zo makkelijk kan draaien, wellicht is dat een idee.
Nee ik leg hem niet op z'n buik neermaar hij begint met slapen op z'n zij en dan rolt ie om en dan kan ie niet meer terug. Maar het is wel een idee...maar ik heb het al eens geprobeert maar ik kan het natuurlijk gewoon nog een keer proberen. Thnx
nou voor de gene die er misschien wat aan hebben die het zelfde hebben als mij . Ik heb het volgende gedaan ik heb een knuffel gepakt en die heb ik met baby veilligheids spelden aan het matrasje vast gemaakt en tot nu toe helpt het ..... liefs milou