Hier 10/10 na keizersnede, vastgesteld door de kinderarts. Dacht dat het best wel veel voorkwam, maar als ik de reacties zo zie is het niet zo vanzelfsprekend
Oudste dochter 9/10/10, ze had de navelstreng om haar nek Jongste dochter 10/10/10, twee Vk's en kraamzorg constateerden dat ze helemaal roze geboren werd.
10/10 na spoedkeizersnede. Mijn zoontje woog maar 1kg600 en was 34 weken dus ik ben best wel trots op hem dat hij toch nog zo'n hoge score haalde!
0/3/5 , geboren met een spoedkeizersnede zonder ademhaling en zonder hartslag. Alles is goedgekomen hoor! Gelukkig.
Mijn oudste dochter is met 32 weken geboren en had 10/10.. iedereen positief dus maar binnen een paar dagen lag ze in kritieke toestand op de NICU, dus mij zegt zo'n score niet zoveel (Begrijp natuurlijk wel dat je trots op je kindje bent hoor!)
Heel officiƫel kan de eerste nooit 10 zijn. In de buik heeft een baby en laag zuurstof gehalte en dat geeft een blauwe verkleuring. Dat trekt snel bij als de baby gaat ademen, maar een baby is dus niet direct mooi roze en deze kleur telt mee in de score. Daarnaast is de tweede score het belangrijkst. Maar het wad in elk geval en super start en daar kan je trots op zijn! Hier was het 9_10 dit gynaecoloog
Score was 9/10/10. Ik zie dit nog altijd voor me en denk dat dit moment ook voor altijd in mijn geheugen gegrift zal staan. Hij werd namelijk geboren met de navelstreng om zijn nek (Ik ben ingeleid), op het moment dat meneer er (eindelijk) uit kwam, werd hij in een driedubbele salto in de lucht gegooid door 6 handen, in nog geen 2 seconden om die navelstreng eraf te wikkelen. Holy moly.... Hij was dus wel redelijk blauw, maar deed het meteen super.
Hier was het 9/10 maar daarna ingestort en in de couveuse. Uiteindelijk wel goedgekomen. Maar snap heel goed dat je trots bent hoor!