Hier ook een 10/10 heb mezelf er eigenlijk nooit in verdiept lees nu pas dat het enorm kan verschillen dus. ik dacht eerlijk gezegd dat 10 wel het meest voorkomend was
Hier was het 3/7/10. Een heftige bevalling en met een opgeslagen armpje geboren. Hij had het dus even zwaar bij de geboorte maar trok heel snel bij. Later gevraagd waarom hij niet verder onderzocht was omdat hij maar een score van 3 had. Reden was dat hij het tijdens de bevalling erg goed deed en dat hij naar de bevalling snel bijtrok. Hierdoor was er geen reden tot paniek.
Hier 9/10/10. De 9 was omdat ze nog even bij moest komen van het snelle bevallen. Ze was even beduusd
Hier bij zoontje : 3-6-7 geloof ik. Spoedkeizersnede wegen foetale nood. Is inmiddels een heel slim mannetje Bij dochtertje 6-6-8. geloof ik. Was slap en had geen reflexen na de geboorte. Moet ik zeggen dat ik ondanks die scores beide keren nog steeds erg trots was...
Voor zover ik me herinner werd de apgar 2 x opgemeten. Eerst vlak na de bevalling en even daarna weer. Voor beide meisjes hetzelfde: eerste score 9/10/10 en daarna 10/10/10...
Helaas eerst 7/10 en even later 6/10, dus zoontje ging na 2 minuten op de borst te hebben gelegen gelijk mee met de kinderarts naar de reanimatietafel en daarna naar de neo Gelukkig weer helemaal goed gekomen!
Hier een 2/5/6 bij de eerste en pas na 3 jaar brak eindelijk het besef door dat het een hele slechte score is en dat we heel gelukkig mogen zijn dat alles goed gekomen is. Vooral omdat hij een behoorlijk zuurstof tekort gehad heeft.
Ik zou het niet eens weten. Vind het ook totaal onbelangrijk. Als uiteindelijk maar alles in orde is toch?
Hier 9/9/10, maar dat betekent wat mij betreft niets. 4 minuten later sloeg haar hart op hol en werd ze blauw. Aan de hartmonitor en de couveuse in.
Bij mijn eerste 10/10 en tweede 9/10. 10/10 is inderdaad vrij uitzonderlijk, dat is mij toen in ieder geval verteld.
Hier was het dochter 1 na 35 uur en uiteindelijk inleiding: 10/10 Tweede dochter 32,5 uur natuurlijk proces: 9/10
Hier 3 keer: 1 minuut 9/9/9 5 minuten 9/9/9 10 minuten 9/9/9 Best een knappe score voor een meisje dat 9 weken te vroeg via een keizersnede gehaald is
Ja de mijne scoorde met alles een 10, zelfs nadat ze het 3 keer herhaalden. De mijne kwam dan ook krijsend en hysterisch ter wereld haha!
Onze zoon is twee dagen geleden geboren met een razendsnelle ziekenhuis bevalling, ongeveer 1 weekje te vroeg. En hij had ook een score van 10/10/10. Dat zagen we overigens pas achteraf, toen we de ziekenhuispapieren thuis bekeken