Oudste: 10-10-10 Jongste: 10-10-10 Als ze het op school straks net zo goed doen als deze scores, dan komt het helemaal goed met mijn guppen
Precies.. Hier dus 3-4-5. Dochter huilde dan ook niet, was helemaal wit en slap en dit trok ook niet snel bij.
Hier 3,6,9. Onze zoon is 10 minuten gereanimeerd na de spoedkeizersnede. Was bleek en slap, ademende niet en had een zeer zwakke hartslag. Maar zoals het er nu naar uit ziet heeft hij er niks aan over gehouden.... Mama nog steeds wel overigens.... Man wat ben ik geschrokken toen!
de eerste was 9-10-10 de tweede 7-9-10 ze had nood tijdens de geboorte ze was blauw slap en ze huilde niet gelijk
Bij mij hebben ze alleen na 5 min ofzo gekeken? en dat was 9. Daarna niet meer en daarvoor ook niet. Is dat raar? Op het lijstje van het ziekenhuis staat ook alleen 9.
Julia was 9 10 10 Maar wat doen ze dan precies? Ik lag onder narcose.. dus heb geen flauw idee wat ze checken...
ohh... heb nu pas door.. dat apgar een afkortting is van.. Laat maar weet het al.. gewoon ff logisch nadenken... dan kom je een heeeel eind!!