Kledingbloopers (bij anderen)

Discussie in 'De lounge' gestart door lailap, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lailap

lailap Lid

14 apr 2017
    66
    17
    8
    Altijd leuk als het een ander overkomt, en niet jezelf. :)

Vandaag nog gezien: een meisje in de stad met een wat zware rugzak over haar rechterschouder. Haar rok werd door de bewegingen van de zak zo hoog opgetild dat een halve onderbroek zichtbaar was.

Ook een klassieker en al een paar keer gezien: een dame met rok waarbij na het toiletbezoek de rok achteraan in haar slipje steekt.

Jullie?

jessy77 vindt dit leuk.
  2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Met nicht gezellig naar de stad. Bij het in de auto stappen zien dat ze haar pantoffels nog draagt maar dit pas tegen haar zeggen nadat we een half uur leuk aan het winkelen zijn. Heb me ziek gelachen, zij iets minder.

Martini, Logan, Belle22 en 15 anderen vinden dit leuk.
  3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    oh wat een leuk topic haha. Ik vergeet 1 mode blunder nooit meer(!) Ik denk dat het 6 jaar geleden was. Het was hoogzomer ongeveer 30 graden of warmer en daar liep een meisje alles in het turquoise, shirtje, kort broekje, armbandjes zonnebril en toen kwam de onvermijdelijke blik richting haar schoenen, daar stond ze hoor in haar turquoise UGGS, hartje zomer! Ik heb nog nooit zo verbaast gekeken geloof ik.:oops:

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Marchella vindt dit leuk.
  5. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Bij het peuterzwemmen heb ik af en toe wat borsten uit bikini's zien floepen en slipjes naar beneden zien trekken toen dochter of zoonlief de mama wat te hard vastgreep. :) Gegarandeerd een rooie kop bij de slachtoffers.

Logan, Chocolat, LW85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ga je dan wel naar haar toe om te vertellen dat haar onderbroek te zien is?

Essie3, Pepijnn, Noorie en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Mijn ex fietste een keer langs een man die op een geparkeerde brommer zat. Dikkige man, voorover leunend, met een scheur van 20 cm in het midden (van boven naar onder bij z'n bilspleet) van z'n broek. Je zag gewoon z'n blote kont, had dus geen onderbroek aan. Hij had een foto gemaakt
    (Kerel was gezien z'n complete verschijning gok ik niet helemaal wijs)

annabel10 vindt dit leuk.
  8. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Maak je hier serieus een foto van? Ik vraag mij af waar je fatsoen is.

Regina88, Ctje1987, Victoria30 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Parmezaan

Parmezaan Actief lid

10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Genoeg kledingbloopers gezien in mijn leven, van lelijke combinaties tot aan foute pasvormen. Daar kan ik soms echt wel om lachen! Zoals dat turquoise meisje bijvoorbeeld haha.

Maar als iemand z'n onderbroek zichtbaar is, of als mijn nichtje haar sloffen nog aan zou hebben :rolleyes:, dan zou ik er direct wat van zeggen!

Ik heb het zelf eens gehad aan het eind van de werkdag, op het station, toen ik onderweg was naar huis. Een meisje kwam naar mijn toe, mijn broek was gescheurd op mijn kont :eek: Niets door gehad. En wat was ik blij dat ze mij aansprak! Nu kon ik mijn vest om mijn heupen knopen en anders had ik nog de hele weg naar huis voor aap gestaan. (En wie weet hoe lang ik al voor aap stond...) Wat was ik blij dat iemand het fatsoen had om naar mij toe te komen. Ik wil datzelfde fatsoen naar andere mensen hebben.

kaatjejannie, Anne1001, Chocolat en 18 anderen vinden dit leuk.
  10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Heb je dit aangegeven bij dit meisje? Voor ze nog 10 km er zo bij heeft gelopen....

11. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Ach ja, al zoveel jaar geleden. Niemand is perfect. Ik zou het nu niet meer doen maar toen dacht ik er anders over. Moest er door dit topic aan denken.

Ik vind het opvallend dat men hier aangeeft dat ze kledingbloopers wel zouden melden bij de persoon die ze maakt. Okay een sliert wcpapier, een rok in onderbroek of een scheur in duidelijk nette broek zou ik ook wel melden maar te kleine onderbroek onder een doorzichtige legging die bij de billen op knappen staat, nee. Dat zie je toch zelf ook wel als je sochtends voor de spiegel staat.

esther87, Marchella en Hopsatee vinden dit leuk.
  12. Sue87

Sue87 Niet meer actief

En niet iedereen ziet het ook als een blooper he. Als ik in Rotterdam (zuid) iedereen ga aanspreken op kledingbloopers, dan kom ik de dag niet levend door:roflmao: wat mensen toch kunnen verzinnen... witte leggings, maar dan de legging als broek gebruiken. Nachtmerries krijg je ervan!

Logan, MiaMaria, Ctje1987 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Nee dat soort dingen kun je mensen echt niet op aanspreken... ik zie t al voor... hahaha

14. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Toch bewaar je die foto dan blijkbaar?!

En nee....,nobody's perfect

15. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Laatst een tienermeisje in het zwembad was aan het zwemmen met vriendinnen maar haar bikini was aan de onderkant helemaal omhoog gekomen waardoor haar borsten er uit kwamen en alleen haar tepels nog bedekt waren:eek:. Vriendinnen zeiden niks tegen haar... toen heb ik het wel even gezegd en vlogen ze naar de kleedkamers en kwam ze later gelukkig een stuk netter terug.

Chocolat, Syane en owly vinden dit leuk.
  16. Parmezaan

Parmezaan Actief lid

10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Nee een te kleine onderbroek zou ik ook niet melden nee. Dat zijn inderdaad dingen die je zelf wel 's ochtends voor de spiegel ziet. Dat zijn dan ook de bloopers waar ik wel om kan lachen.

Maar de dingen die duidelijk ongelukken zijn, als een scheur, wc papier, op kauwgom gaan zitten, doorlekken, etc. dat meld ik zeker wel!

17. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Oh man ja, ik dook een keer lekker een zwembad in en kwam boven zonder bikini :D Oeps!

18. liesjeverliefd

27 mrt 2017
    56
    28
    18
    Het zwembad en strand zijn altijd leuke plaatsen waar mensen soms onbedoeld wat teveel tonen :)

Ik zag ooit (enkele jaren geleden alweer) een mama in het zwembad met haar zoontje of dochtertje op de arm, en het beentje duwde haar slipje naar beneden waardoor er onbedoeld een flink stuk schaamhaar te zien was. :o: Ik herinner me nog dat ik toen dacht: huh, mensen met rood haar hebben ook rood schaamhaar? Dat wist ik toen niet eens :p

Verder heb ik het naar boven kruipend rokje ook al wel eens gezien bij iemand die een tas droeg.

Ctje1987 vindt dit leuk.
  19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier wil ik even op reageren aangezien ik degene met de nicht in de sloffen:rolleyes: was. Zij en ik maken er al sinds dat we tieners zijn een sport van om elkaar zwaar in de maling te nemen, hoe extremer hoe beter. Wij houden beide van dat soort humor en dan is het ok.
    Ik zou elk andere willekeurig iemand iemand uiteraard netjes naar huis gestuurd hebben om schoenen aan te trekken.

:rolleyes:

Chocolat, Mop81, Marchella en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
    Beetje offtopic maar: herkenning! Ik dacht vroeger dat iedereen bruin/zwart schaamhaar had... tot ik eens een roodharig en een hoogblond meisje naakt zag. :eek:

Deel Deze Pagina