hallo iedereen ik zit hier met een vrij grote postzegelverzameling die ik graag wil verkopen. heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken. heb al behoorlijk wat gegoogled maar veel sites vetrouw ik niet. hoor het graag
ebay zou wel een optie kunnen zijn alleen weet ik niet wat die zegels waard zijn en het zijn er zo veel dat het uitzoeken daarvan ook een mega werk is. iemand nog andere ideeen
ebay marktplaats filatelisten vereniging (schrijf ik het zo wel goed??) ik zou sowieso eerst bij 2 van die verenigingen gaan vragen wat het waard is en niet meegeven!!!! was laatst een stuk op radar of kassa. Laat ze dan bij jou komen of maak een serie foto's. Je weet wel dat na 1990 de postzegels in zeer grote getalle zijn uitgeven en nu dus niet veel waard zijn? Voor 1990 weer wel. (bron: mijn schoonvader...dus niet klakkeloos geloven) Misschien ff googlen op de serie(s) die je hebt.
ik denk ook ebay of marktplaats. Je moet een liefhebber zien te vinden. Het probleem is dat postzegels bijna niets meer waard zijn (of je moet echt hele zeldzame zegels hebben). Mijn schoonouders hebben destijds voor hun 2 kinderen een behoorlijke collectie aangelegd als investering voor later die toen (lees 25/30 jaar geleden) best nog wel wat waard was, ik heb nu een complete verhuisdoos boven staan, tjokvol met blauwe velours mappen met complete series, en als ze er 100 euro voor geven is het veel ...