Dat de hele wereld tegen je is? Dat het lijkt alsof niemand je lief vind? Pff..dat gevoel heb ik nu, en waarom? Waarschijnlijk omdat ik ongesteld ben... Er hoeft maar 1 iemand een iets minder vriendelijke opmerking te maken en ik ben van de rel! Denk meteen, zo die is klaar met mij... Loop ik op straat, denk ik dat iedereen mij aankijkt... Je stuurt iemand een sms, en die reageert niet meteen, of zelfs helemaal niet, mmm..zie je wel, er is iets.... Mijn zoontje zegt vanmorgen, nee wil bij papa blijven..mm..zelf mijn zoontje wil me niet... En dan ga je denken he: - Heb al 2 weken niks van mijn vriendin gehoord, zal ze boos zijn? - He mijn agenda is de hele week leeg, waarom beld nu niemand om iets af te spreken.. - Ik krijg zelfs geen krabbels! Met andere woorden...iedereen speelt onder 1 hoedje! Realistisch??? Nee, maar zo voel ik me vandaag wel...... rot hormomen!:x Je weet het wel, maar toch! kus miek
Heel herkenbaar Ik heb die gevoelens regelmatig... hoef ik niet eens ongi voor te zijn Mijn tip? Probeer lief voor jezelf te zijn. Ga lekker in bad, of onder de douche. Smeer jezelf lekker in met een bodylotion, lak je nagels, of iets anders waarmee je jezelf aandacht geeft. Hoop dat je je gauw beter voelt meid. Want je moet je niet te lang zo voelen! Ik geef je nog even een dikke digi knuffel
Och, die lieve Miek toch!! Ik herken het gevoel hoor. Zeker rond ongi! Zal ik je dan nu even zeggen: Je bent lief, sociaal, gezellig en een supergoede moeder!!!! ZO!!! Enne......morgenmiddag tijd voor een bakkie?!
Jep, ik ken het heel goed. Vroeger voelde ik me dan ook heel zielig, maar nu weet ik dat ik zo weer "populair" kan zijn en dan heb ik het weer heel erg druk Lekker even genieten van de rust en volgende week is alles weer anders. Dikke digi knuf.
Ag ja herkenbaar hoor. Ik ben er alleen sterker door geworden. Nu denk ik meer; ik weet wel beter, en dus ook veel positiever. Alleen maar positief. Alle negativiteiten lekker achter je laten en lekker doorgaan met je leven. Blijven volhouden, nooit opgeven. Gelukkig ben ik geen opgever haha Maar het gevoel is wel erg rot idd. Je moet gewoon ff afleiding zoeken en dan gaat het wel weer Niet te druk maken anders wordt je gek.
haha heel herkenbaar!! Ach meid komt allemaal wel weer goed. Lekker vroeg onder de wol kruipen, voel je je morgen vast weer een stuk beter
he lieve meiden! hihihi..fijn dat het gevoel herkenbaar is! Ach en ergens weet je ook dat het onzin is...en ind. morgen ben ik inene weer populair en weet ik niet waar ik de afspraken plannen moet... Heb genoeg vienden en vriendinnen, lieve familie, leuk werk, tis gewoon echt een gevoel wat je dat overkomt...en dan lijkt het gras bij een ander altijd veeeeeel groener en mooier! @maartje, hihihi lief van je meid! Morgen moet ik werken! Jammer! Woensdag????? allemaal een dikke knuf terug! kus miek
Ieder heeft soms van die dagen dat de wereld donker lijkt dat het is of ze je plagen en of ieder somber kijkt dat er weinig bloemen bloeien dat de zon niet helder schijnt kortom dat je opgewektheid op een haartje na verdwijnt als je dan eens lieve mieke deze versje overleest weet ik zeker dat je heel snel van je zwarte bui geneest! Hebben we allemaal weleens. Mijn moeder schreef dit versje in mijn poeziealbum. Heb het nu op de wc hangen en werkt bij mij altijd erg goed !
Ja dat gevoel ken ik ook wel, en hoef er inderdaad ook niet eens ongesteld voor te worden/zijn Vroeger ging ik ook écht bij de pakken neer zitten, dacht ik serieus dat ik een suffe doos was en dat niemand me moest. Tegenwoordig laat ik het gevoel maar gewoon even over me heen komen, duurt maximaal een dagje... ga ik gewoon in m'n eentje zitten sippen, beetje stil en terug getrokken en vooral heel hard denken: dit is maar tijdelijk, het is niet zoals het lijkt, morgen is het weer veel leuker. Vrouwen...
Heel herkenbaar!!! Ik denk ook altijd dat de hele wereld tegen mij is, dat iedereen mij haat. En daar hoef ik niet ongesteld voor te zijn hahahaha. Bij mij is dat soms wel eens dag in dag uit hihihiihihi.
Vanmorgen toen ik je topic las, had ik zoiets van "nee niet echt. Heb het wel gehad, maar dat was in een depressie." Tot vanmiddag Iedereen was voor mijn gevoel tegen me En ja, moet ongesteld worden..
Ik herken dat ook wel hoor. Het komt gelukkig niet zo vaak meer als eerder (toen had ik het heel vaak, puur door een negatief zelfbeeld) maar af en toe heb ik nog wel van die dagen, en dat is nu inderdaad vaak rond de maandelijkse periode
Hoi miek en de rest, o wat herkenbaar en dan hoef ik niet eens ongesteld te worden . Hier vooral het gevoel dat ik er niet bij hoor omdat wij nog helaas geen kinderen hebben en dat is erg lastig om positief te blijven . en vraag al 2 maanden of ze thuis zijn voor de koffie maar zijn overal druk mee en hier heen en daar heen behalve bij mij. Heb het nu ook aardig een plaatsje gegeven maar leuk is anders. van mij in ieder geval een hele dikke knuffel.