Ik wil graag voor Daan een geboorte album hebben met zijn naam erop. Ik heb het ergens wel eens zien staan maar waar? wie kan me aan een winkel of site helpen waar ik hem kan bestellen?
www.beebiesite.nl hier kan je een site maken met de eigen naam die jij wilt... suc6 want het is wel superleuk!
Je kan toch bij de hema een album maken? Op internet maak je het album en hun drukken het complete album voor je af! En bij de kruitvat hebben ze dat geloof ik ook! Je kan dan zelf het voorblad bepalen, dus ook een naam voorop laten zetten! Bij alle foto's teksten plaatsen etc. Je haalt het complete album kant en klaar op bij de winkel. of bedoel je dit niet?
of bedoel je misschien zon foto plak album? die kan je bestellen bij felicitas ze zijn wel erg aan de prijs en ik weet ook niet of je de doos gehad hebt van hun maar dan komen ze nog wel bij je langs of bedoel je dat ook niet?
Ik wil zelf de foto's erin plakken omdat er berge foto's zijn en ik zelf mooie foto albus kan maken. Ik heb dus alleen een album nodig met zijn naam.
ja die komen nog wel denk ik. dan wacht ik geduldig af. Heb al een berg foto's besteld bij de kruitvat echt mega leuke effecten kun je daar zelf maken.
is dat zo ik moet alle foto's nog af laten drukken maare wanneer zet je een foto online van je knappe kerel 8)
Je kunt ook eens kijken op: www.bulbby.com Daar kun je verschillende producten laten maken met naam erop. Ik heb daar laatst een rugzakje besteld en hij is echt heel erg mooi geworden ! Dus mss een ideetje? Groetjes Minke
en ook bij henzo www.henzo.nl? Daar hebben wij ze besteld, kun je ook nog een eigen foto op de voorkant krijgen... Karin
felicitas heeft inderdaad mooie albums met naam erop. ik vind het jammer dat ik het toen niet gedaan had want heb nu na 6 maanden toch zoiets van leuk een fotoalbum want zo'n cd met foto's is ook maar saai.
Zodra ik wat tijd heb zet ik een paar mooie foto's in me album. maar dat moet ik met de andere computer doen en daar doet het internet het even niet.
Die van felicitas zou ik dus persoonlijk NIET (meer) doen. Ik heb die toen genomen met Astrid. Hele mooie album, maar als je niet weet dat er een naam op staat, dan zul je hem ook niet zien. De naam staat ontzettend klein! Ik vond het absoluut zonde van het geld! Ik zou inderdaad bij fotowinkels en dergelijk kijken en informeren!