Haha, dat zou heel goed kunnen ja! Maar snugger klinkt ze sowieso niet.. En daar zeg je wat. Geloof best dat er meerdere mensen zijn die soms hele andere medicatie voorgeschreven krijgen, handig en slim is het natuurlijk niet Al die extra risico's, ik krijg er de kriebels van. Ik hoop dat ze vandaag eindelijk eens wat professioneler zijn en je gewoon echt willen helpen, zou ik wel zo netjes vinden. Hihi, klinkt als een strak plan! @steenbokje Jij bent een goed voorbeeld van hoe het wel moet! Topper!
Raad eens, ik werd net gebeld door mijn eigen apotheek. Er staan 3 doosjes met medicijnen klaar!!Maar nu durf ik eigenlijk niet zo goed langs te gaan om het op te halen. Er is zoveel gedoe geweest en discussie dat ik me afvraag hoe ze mij gaan behandelen. Ik weet natuurlijk dat ik wel langs moet gaan, want hallo het is voor mijn eigen gezondheid, maar dan nog. Eigenlijk lach ik mezelf ook wel een beetje uit, ik moet gewoon net doen alsof ik gek ben denk ik dan.
Het is toch belachelijk dat je met een rot gevoel naar je apotheek gaat. Een plek waar je noodgedwongen naartoe moet omdat je medicijnen hebt, dan mogen de dames daar het op zijn minst zo aangenaam mogelijk voor je maken. Je komt er tenslotte niet voor je plezier. In ieder geval super fijn dat ze je medicatie klaar hebben staan. Ik zou er verder geen woord meer aan vuil maken tov de assistente. Wel zou ik dit alles bespreken met de apotheker en hem of haar vragen naar een passende oplossing. Desnoods een andere apotheek zoeken waar ze je wel met respect behandelen.