Ik zit nu inmiddels op dag 32 van cyclus (vorige keer 25 en 27). Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, want ik voel me niet zwanger en heb ook al diverse negatieve testen vanaf dag 27 gedaan. Ik zit dus nu maar te wachten op mijn ongi.. vanochten toen ik wakker werd dacht ik dat het ging komen, beetje gerommel.. maar helaas.. nog steeds niets.. wel heb ik sinds vandaag ineens hele dunne, melkachtige afscheiding. Kan dit betekenen dat de nu eindelijk in aantocht zijn? Heb er nooit zo opgelet eerlijk gezegd hoe mijn afscheiding is vlak ervoor. En vorige keer was ik lekker op tijd ongesteld. Ik heb nog nooit zo gehoopt op mijn
Hoi hoi, Kan je helaas geen antwoord geven maar ik wens je wel veel succes met al dat wachten en die onzekerheid. Lieve groetjes, Bibu !
hoi meid hopelijk komen de duivels snel en kun je door naar de volgende ronde hopelijk is die dan wel raak! groetjesssss
Nou dames.. ondanks dat ik me totaal niet zo voel als bij vorige zwangerschappen (heb ook een MK gehad voor Merijn) ben ik toch zwanger.. vandaag over laten halen door mijn man om toch nog 1x te testen, want hij was overtuigd dat ik zwanger was.. Dus matcare dipstick gebruikt, ja hoor, heeeeeeel licht streepje.. je hoort wel eens rare verhalen, dus ik vertrouwde het nog niet.. een uurtje later nog een keer getest met clearview test en ja hoor, weer een streep en net nog een keer met een etostest.. en ja hoor nog een... moet er geloof ik toch maar aan geloven.. Ik ben ongeveer 4 weken en 5 dagen nu.. Maar kan korter zijn omdat ik niet precies weet wanneer mijn eisprong is geweest gr Mariette
Haaaaa echt waar?! Goed zo meis! Gefeliciteerd! Ik wist zo geen antwoord op je vraag, maar loop ook met hetzelfde rond! Je geeft me moed!
Hoi hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap, 3 strepen kan echt niet meer missen. Ben blij voor jullie ! Liefs, Bibu !
gefeliciteerd............. ook mij geef je moed ik herken het deze maand................thanks en geniet er lekker van.......... groetjes peggy
gefeliciteerd! ik heb ook een vraagje..... ik moet vrijdag of zaterdag ongi worden, maar heb nu ineens last van meer van witte afscheiding, dit heb ik niet eerder gehad, voel wel gerommel in mijn buik, maar dat heb ik iedere maand voordat ik ongi moet worden.... heeft iemand hier ervaring mee?
ja ikke veel witte afscheiding sinds enkele dagen gisteren mega buikpijn maar andere pijn dan anders.... en nog steeds geen te zien daarbij hebben een tante en ik zelf gisteren gedroomt dat ik zwanger ben IK HOOP HET! maar gisteren wel nega getest (kon niet wachten ) liefs
hoe moet je afscheiding eruit zien als de eicel niet bevrucht is.... af kan je daar niks van zien xxx
een vriendin van mij zei ook al dat ze dacht ik ik nu zwanger was... ben benieuwd hoop dat ze gelijk heeft!
Hey Hopes Ik heb net als jou ook de afgelopen dagen witte afscheiding, die net voelt alsof je rond je eisprong zit, heb jij ook dat gevoel? (ik moet a.s zaterdag ongi worden). Ook heb ik afgelopen zaterdag wat bloed verloren, zomaar uit het niets. Hoop dus stiekem op innestelling. Verder heb ik niet veel klachten, alleen soms beetje misselijk. Heb jij nog klachten verder? Groetjes en ik hoop dat het raak is voor je! Marie
Hay Marie, Ik heb verder niet echt aanwijsbare klachten... ietswat pijnlijke borsten maar dat heb ik altijd... ook niet misselijk ofzo.. alleen het gerommel in mijn buik lijkt anders te voelen..... als ik dat van jou zo lees zou ik ook al blij worden hoor, maarja, maar niet te vroeg juichen he! we moeten ongeveer tegelijk ongi worden... ben benieuwd! ik hoop het voor ons! liefs
Hoi Hopes, Alleen als ik er al aan denk dat het misschien raak is krijg ik een heel wauwgevoel! Dat jij niet veel klachten hebt hoeft natuurlijk ook niet alles te zeggen...! Ik zal vanavond een kaarsje voor ons aansteken! Succes! Groetjes Marie
graag!...dan doe ik het ook! misschien dat het werkt... tja, je gaat nu overal in geloven he! Ik spreek je vast morgen wel weer! liefs en dikke knuffel!
Nou, mama van Merijn wist nog niet dat ze zwanger was toen ze het stukje schreef...en had toen waarschijnlijk nog een gewone cyclusbanner....en nu een zwangere banner....die is in plaats gekomen van die ander banner...dus als je stukje nu leest....kun je al zien dat ze zwanger is...snap je?