ik verveel mee een beetje en had de berichtjes door gelezen. er werd veel gevraagd om te pendelenen, nu heb ik pendel gevonden, online. Dit is de link. Links boven de 3e vakje op de site. http://www.heinsworld.com/index.htm Groetjes Marieke
Hoi, Ik geloof er zelf niet zo in, maar ach, ik denk laten we het eens proberen.... volgens die pendel zou het hier deze maand al raak zijn..... ben benieuwd!
Wel grappig om te proberen zonder er teveel waarde aan te hechten. Heb gevr of ik in 2007 zwanger raak antwoord was: JA! Toen gevr of het in januari was antwoord: Nee!.... Februari ? Antwoord: JA! Een gezonde, voldragen zw.schap?(geen mk)antwoord: JA! We zullen zien I hope so... Mirre
Ik heb het ook ff geprobeerd! Wat leuk zeg! Heb twee keer zelfde vragen gesteld en twee keer dezelfde antwoorden. Heb gevraagd of ik in 2006 nog zwanger mag worden: JA! Ben benieuwd....
hihi idd grappig Heb ook een paar vragen gesteld Wordt ik zwanger: Ja Ben ik december zwanger: Ja (2x nod in dec namelijk) Ben ik nu zwanger: Ja We zullen zien
Als ik het moet geloven zou ik nu ook zwanger moeten zijn. Ik ben benieuwd! (ik geloof dus pas als ik het zie)
als ik het mag geloven. Raak ik volgend jaar in augustus zwanger en word het een jongetje.... tja... ik geoof er niet zo in. We zullen zien zeggen we maar, hahahahaha. Ik had in de planning om volgend jaar een keer in oktober of november te stoppen met de pil... hmmmm
ik vroeg of we nu een meisje krijgen.. eerst zei hij nee.. en daarna vroeg ik het nog een keer en toen kreeg ik ja... 8)
Volgens de pendel wordt ik in december 2006 zwanger van een tweeling; 2 jongens. Strakjes nog eens proberen, zien wat er dan uitkomt. Grappig om te doen, maar geloof er niet in.
lekkere onzin dit.. ben ik getrouwd? Nee (erm.. wat deed ik dan in die mooie jurk?) Heb ik zussen? Nee? (wie zijn dan toch die 2 vrouwen die me al me hele leven stalken?) je klikt zelf op het knopje.. tis maar net hoe het uitkomt.
Nou ik geloof er nu helemaal niet meer in.... Ik zou in december zwanger worden, maar het is geen meid en OOK geen jongen...
Stel dezelfde vraag maar eens een paar keer achter elkaar dan krijg je elke keer een ander antwoord. Kans is is dus gewoon 50% ja of nee.
Ik ben het helemaal met je eens Natas, wat een onzin. Bij welke vraag ik ook stelde, het antwoord is en blijft: NEE
Haha, ik heb tot nu toe 4 vragen gesteld: Ben ik zwanger: JA Is alles goed met de baby: JA Wordt het een jongen:JA Wordt het een meisje:NEE Dus het zou allemaal nog kunnen kloppen, ben benieuwd. Groetjes Miep