hai mijn zin zegt het al hoeveel ovutesten ben je gemiddeld nodig per mnd? aangezien ze zoveel verschillende verpakkingen hebben en moet dr niet aan denken dat ik te kort heb ofzo. maar wil oo niet veelste veel in 1 keer betellen. heb ergens gelzen dat je moet uitgaan van je kortste cyclus nou die was dus 25 dg. maar afgelopen syclus die was 37 dus daar zit nogal een verschil in. ga vandaag wel naar apotheek om eens te vragen of ze miss wat hebben om cyclus weer beetje op orde te krijgen. maar goed dan heb ik nog geen idee hoe en hoeveel ed. en zijn die van sensitest ook goed? nou hoop dat iemand antwoord heeft.
Op de verpakking staat, als ik me niet vergis, dat je vanaf dag 8 van je cyclus om de dag test totdag ie positiever word dan een paar dagen achter elkaar... bij een cyclus van 30 dagen zou je dan dag 8,10,12,14,15 en 16 bijvoorbeeld testen... ik test echter elke dag tot ze weer negatief zijn...
hoi hoi heb nu 2 rondes de testen van babyboomshop gebruikt, en vorige ronde wrs te snel gestopt met testen, want ik had deze ronde pas echt een super duidelijke ovu test. afgelopen ronde een cyclus van meer dan 45 dagen gehad, en mijn ei op dag 22, en nu deze ronde op dag 16! heb vorige ronde een hele verpakking gebruikt met testen (25-30 testen) en deze ronde een stuk of 15 gebruikt.
Als je om de dag test, kun je je piek missen. En daar komt bij dat het niet bij iedereen zo is dat je een aanloop kunt zien in de testen. Bij mij is ie van het een op het andere moment positief. (zie album) Ik test twee keer per dag met Sensitest. Bevalt me prima. In de handleiding staat wanneer je begint met testen bij welke cyclusduur. Bij 27 dagen begin je geloof ik op dag 9 en bij 36 dagen op dag 18. Je test door totdat je een positieve test krijgt. Ik heb ongeveer 20 testen per maand nodig. Liefs
ok bedankt voor de reacties alvast dus als ik begin met pakje van zon 24 stuks dan moet ik de eerste mnd wel doorkomen toch?
Ik gebruik de testen van Sensitest. Ik ben vorige week donderdag begonnen en had gister een positieve test in handen. Mijn cyclus duurt 26 dagen. Ik ben op dag 9 begonnen en had op dag 15 een positieve test. Niet een dag vergeten hoor, want k had vandaag al weer een negatieve test. Stel dat ik gisteren vergeten was, dan had ik mijn piek gemist. Die van Sensitest zijn echt een aanrader. Ik gebruik de dipsticks. Bestel er telkens 12. Vandaag weer binnen gekregen en hopelijk niet meer nodig. In mijn album staan foto's van mijn testen.
nou ben me nog ff verder ant verdiepen en wat ik nu zo las is dat ovutesten niet eens zo nauwkeurig zijn en je gemakkelijk je peik kan missen door op verkeerde tijdstip te testen. waarood je dus ook weer onzeker word. omdat je dan denkt dat je geen eisprong hebt. miss moet ik me dan maar gewoon een maandje ervan afzetten. en dan volgende mnd eens verder zien. zit nu in ronde 4 en bij de eerste was het in ronde 3 raak. miss ben ik er dan nu wel veelste veel mee bezig.
Ik heb hem toch duidelijk gevonden en vandaag ook gevoeld. Vorige ronde gebruikte in die van het Kruidvat en die gaven elke keer een vaag streepje aan. Ik heb toen die van Sensitest besteld en een dag later getest. Ook die was meteen positief en ook de dag daarna voelde ik mijn eisprong.
ik kijk regelmatig in de albums van meiden en heb soms moeite te zien welke test nu posi is, omdat ik soms 2 of 3 testen wel posi vindt....ligt dat aan mij of is het ook gewoon lastig?
Ligt eraan. Bij mij is er toch maar 1 echt positief. Sommige meiden hebben meerdere dagen een positieve test, maar op 1 dag is er een piek te zien.
Ik ben vandaag met de dipstick ovulatie testen van sensitest begonnen voor het eerst. ik heb er eerst 24 besteld en ik ben van plan om 1 keer per dag om het zelfde tijdstip te testen. als ik jouw was zou ik uitgaan van de kortse cyclus en dus op dag 8 beginnen om te voorkomen dat je de piek mist.
Ze zijn wel nauwkeurig, maar bij sommige meiden duurt de LH piek maar erg kort. Daarom test ik twee keer per dag, zodat je hem bijna niet kunt missen. (zie album) Deze ronde is het weer zo gegaan. 's avonds positieve ovu test en de volgende ochtend ook nog. Maar die avond weer niet. Succes meid
Klopt, heb ik ook. Bij mij is het echt 1 dag positief (2 testen voor mij per dag). Maar er zijn ook meiden inderdaad die een langere piek hebben. Liefs
Ik test met ochtendurine en tegen 18:00 uur. Ja, ik weet dat je eigenlijk niet met ochtendurine mag testen Maar bij mij werkt dat ook prima. Het maakt volgens mij niet zoveel uit hoe laat je test. Als je maar van tevoren niet teveel hebt gedronken en zo'n 3 uur niet naar de wc bent geweest. Liefs
In het begin van de ovulatietesten zo rond de 10, maar nu zat ik de laatste cycus op 4. Kan het nu beter mikken he. Cyclus is bekend.