rare vraag?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door janine, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi allemaal, heb misschien een rare vraag , maar als ik sex heb dan doet het van binnen pijn , vooral als hij dan diep gaat.(Het schaamrood staat me op de wangen als ik dit schrijf :oops: )Heb voorheen hier nooit geen last van gehad , maar sinds de laatste week pfffffff, dan is het echt niet leuk.
    Wie herkend dit??en wat houdt het in?

    groetjes janine.
     
  2. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    dat heb ik ook wel is, ligt er bij mij wel aan welk standje hoor,, maar vooral als ik bovenop zit, moet ik wel een keer of drie vier gaan verzitten, voor het geen pijn meer doet, dan is het trouwens voor hem ook niet fijn, misschien dat hij dan erg diep zit? ik weet het niet
     
  3. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Janine
    Je hoeft je er niet voor te schamen hoor....daarom is dit fijne forum hier waar niemand je uitlacht en iedereen met je meedenkt ;)

    Maar je bent niet de enige....ik heb dat ook weleens even grof gezegd als die dan te diep gaat heb ik het gevoel dat die boven..... :) nu schaam ik me ook lol...nee maar ik heb dat ook en vooral rond mn eisprong....en ook met bepaalde houdingen....ik heb een paar jaar geleden alles laten controleren en alles was goed er is geen reden voor ,maar bij mij kon het geen kwaad maar leuk is het in ieder geval niet......

    Ik kan je niet verder helpen met het is dit of dat...maar ik kan je wel laten weten dat je niet de enige bent...en hopenlijk word je daar wat geruster door....

    groetjes liselotje ;)
     

Deel Deze Pagina